Unia Europejska
Blog o programowaniu | Gry • Scratch • C# • Unity | Giganci Programowania
Grafika trójwymiarowa, Internet, gry masowe, czyli początek prawdziwego gamingu
W drugiej połowie lat 90', projektanci gier komputerowych coraz chętniej wykorzystywali trójwymiarową grafikę. Stała się ona swoistym standardem dla większości powstających tytułów. Ogromny wpływ na jej upowszechnienie miał Quake (1996) i Half-Life (1998), choć już wcześniej zainteresowanie tą technologią znacząco wzrosło. Wystarczy powiedzieć,...
Czytaj więcejSpace Invaders – o tym trzeba powiedzieć!
Wejście na rynek pierwszych domowych konsol nie zaburzyło hegemonicznego porządku narzuconego przez automaty do gier. Wręcz przeciwnie –...
Czytaj więcejRalph Baer i pierwsza konsola do gier w historii gamingu
Każdy, kto choć trochę interesuje się gamingiem powinien kojarzyć postać Ralpha Baera – wyśmienitego wynalazcy i jednego z...
Czytaj więcejObozy programistyczne dla dzieci z Gigantami – nauka, sport, zabawa i relacje!
Wakacyjny czy zimowy wypoczynek jednocześnie produktywny, aktywny i przyjemny? Na obozie z Gigantami Programowania to standard! Tu każdy...
Czytaj więcejKim będę w przyszłości, czyli jak pomóc dziecku wybrać zawód?
Wybór zawodu jest arcytrudnym wyzwaniem. Pierwszą przyszłościową decyzję dziecko podejmuje już w VIII klasie, kolejną tuż po maturze....
Czytaj więcejPodstawy programowania dla dzieci
Umiejętność programowania w kontekście przyszłości dzieci jest tak ważna, że coraz częściej zaczyna być traktowana na równi z nauką...
Czytaj więcejKodowanie dla dzieci – co to jest, jak wygląda i czy warto?
Choć kodowanie i programowanie to pojęcia często utożsamiane, nie jest to do końca trafne połączenie. Programowanie to wydawanie poleceń...
Czytaj więcej
Zaprogramuj swoją przyszłość już dziś!