Unia Europejska

Rekomendowany dla uczniów, którzy ukończyli kurs ROBLOX z LUA część 1.

  • 1x w tygodniu - 2 x 45 minut (przez cały semestr)

  • 2 x 45 min (raz w tygodniu)

  • Max. ilość osób (10)


płatność miesięczna od 248,00 zł

Kurs dostępny jest w następujących wariantach cenowych
(-100zł przy płatności jednorazowej):
14 spotkań - 1302zł
16 spotkań - 1488zł

lub

-100zł przy płatności jednorazowej 1 388,00 zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

"ROBLOX z LUA część 2” to świetna propozycja dla uczniów, chcą rozwinąć skrzydła tworząc zaawansowanie projekty na tej platformie. Na każdej lekcji uczniowie będą zgłębiać tajniki programowania w Roblox Studio, stając się przy tym coraz lepszym twórcą gier. Zapoznanie się z językiem programowania na wyższym poziomie, zapewni możliwość tworzenia zaawansowanych gier na platformie ROBLOX.

Program kursu

Celem lekcji będzie omówienie i rozpoczęcie budowy symulatora gry, która tematyką będzie nawiązywać do popularnych gier na Robloxie ze zwierzakami. Gry tego typu zyskują miliony wyświetleń i zdobywają wiele Robuxów.
Celem lekcji będzie stworzenie zwierzaka do symulatora. Piesek, kotek, a może żółwik, każdy z nas ma jakiegoś ulubionego zwierzaka. Chcesz, żeby podążał za tobą twój ulubiony pupil, z nami to nic trudnego!
Celem lekcji będzie kontynuacja i rozbudowa systemu zwierzaka do symulatora. Będziemy tworzyli system, który pozwoli na nazwanie naszego ulubionego zwierzaka.
Celem lekcji będzie ulepszenie systemu dla zwierzaków. Więcej zwierzaków, to szybsze zdobywanie złota i diamentów. Cztery, sześć, a może nawet osiem, każdy dodatkowy zwierzak przyda się do pomocy!
Celem lekcji będzie stworzenie systemu generowania obiektów do symulatora. Złoto i diamenty bardzo często pojawiają się w grach, w naszej rozgrywce będzie polegać na tym, aby zebrać ich jak najwięcej to dzięki nim zdobędziemy lepsze zwierzaki.
Celem lekcji będzie kontynuacja systemu generowania obiektów do symulatora. Wielka skrzynia to wielkie wyzwanie dla naszych pupili, jednak skrywają one dużo złota i diamentów, warto się nimi zainteresować! Na tej lekcji odbędzie się również Quiz.
Celem lekcji będzie rozpoczęcie tworzenia systemu płatnych przejść do nowych etapów. Niedostępne miejsca zawsze ciekawią nowych graczy, jest to motywacja, aby odblokować wszystko co możliwe!
Celem lekcji jest kontynuacja systemu płatnych przejść do nowych etapów. Każdy etap skrywa swoje tajemnice, już na tej lekcji sprawdzisz jak odblokować nowe przejścia do zablokowanych obszarów!
Celem lekcji będzie stworzenie systemu losowania zwierzaków. Losowanie w specjalnych jajkach to już tradycja symulatorów. Na tej lekcji zaczniemy tworzyć system do losowania zwierzaków!
Celem lekcji będzie kontynuacja systemu losowania zwierzaków. Już na tej lekcji sprawdzisz jakiego zwierzaka wylosujesz. Tajemnicze jajka ze zwierzakami już czekają!
Celem lekcji będzie stworzenie tak zwanych Game Passów, czyli specjalnych przepustek za Robuxy! Specjalny VIP, podwójna kasa, a może latający dywan, w wielu grach pojawiają się przepustki na specjalne okazje dając unikatowe możliwości w rozgrywce!
Celem lekcji będzie stworzenie wielokrotnych płatności i pokazanie w jaki sposób zarabiać Robuxy za pomocą produktów deweloperskich na platformie Roblox. Robuxy to element napędowy całej platformy Roblox, za pomocą ich można ułatwić rozgrywkę graczom i sprawić, że na nasze konto wpadnie sporo Robuxów!
Celem lekcji będzie stworzenie systemu specjalnych kodów, które będą powodowały zgarnięcie nagród w twoim symulatorze. Dodatkowa kasa, specjalny zwierzak, a może dodatkowe nagrody, to wszystko możesz zyskać dzięki specjalnym kodom, które możesz w przyszłości udostępniać graczom!
Celem lekcji będzie stworzenie osiągnięcia w celu zwiększenia atrakcyjności gry. Dołączasz do nowej gry, zdobywasz unikalny przedmiot, znajdujesz ukryte przejście, a może spotykasz twórcę gry, to wszystko może być specjalnym osiągnięciem, nowe osiągnięcia = nowe cele do zdobycia!
Celem lekcji będzie zapoznanie się z popularnymi sposobami na zwiększenie ilości graczy i zastosowania popularnych technik w rozgrywce.
Celem lekcji będzie poznanie dobrych praktyk w tworzeniu gier, aby gracze wracali do twojej gry.
Celem zajęć będzie stworzenie wielkiej skrzyni na końcu świata, dodanie nowej waluty oraz stworzenie systemu dropów mających tylko procentową szansę na pojawienie się podczas zdobywania surowców. tego typu specjalna waluta może posłużyć do kupna rzadkich ulepszeń lub petów.
Celem zajęć będzie dodanie ulepszenia postaci gracza, które zwiększa wszystkie zadawane przez pety obrażenia o wskazany mnożnik. To ulepszenie zakupimy dzięki Shardom. Stworzymy też skalujący się koszt.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst