Unia Europejska

Konieczna jest umiejętność obsługi myszki, pisania, czytania i liczenia w zakresie 20.

Pierwsza cześć kursu poświęcona jest wprowadzeniu do świata programowania i nauce podstawowych pojęć. Uczniowie mogą wykazać się umiejętnościami w środowisku Scratch i uwielbianym przez wszystkich Minecraft Education. Dzięki wkroczeniu do takich gier jak Minecraft, Fortnite, Angry Birds w nietypowy sposób przekazujemy fascynujące tematy ze świata programowania. Druga część kursu to przeniesie nas do świata gier 3D. Dzięki Kodu Game Lab uczniowie dowiedzą się jak tworzyć i zarządzać trójwymiarowymi projektami, a przy pomocy Scratcha stworzymy zaawansowane gry takie jak np. Pokemon Go.

  • 1x w tygodniu - 2 x 45 minut (przez cały rok)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)


płatność miesięczna od 248,00 zł

Kurs dostępny jest w następujących wariantach cenowych
(-100zł przy płatności jednorazowej):
26 spotkań - 2418zł
28 spotkań - 2604zł
32 spotkań - 2976zł
34 spotkań - 3162zł

lub

-100zł przy płatności jednorazowej 2 876,00 zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Podstawy programowania realizowane są w języku Scratch. Jest to edukacyjny język, stworzony jako narzędzie do nauczania dzieci podstaw programowania. Umożliwia łatwe tworzenie interaktywnych historyjek, animacji, bądź gier. Programowanie odbywa się w sposób wizualny – elementy języka mają kształt puzzli, które ułożone we właściwy sposób tworzą działający program lub grę. Podczas pierwszej części kursu poznajemy również sposoby modyfikacji gry Minecraft Education z wykorzystaniem MakeCode W drugiej części kursu wprowadzane są inne języki i platformy takie jak m.in.: KODU (tworzenie gier 3D). Po ukończeniu kursu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający uczestnictwo.

Program kursu

Minecraft w Scratchu? Bezproblemowo! Dołącz do misji, w której zasiądziesz za sterami własnego Crafting Table. Przesuwaj bloki, twórz i graj. Minecraftowe wrażenia gwarantowane!
Angry Birds znajdziemy nie tylko na tablecie czy w sali kinowej. Jeżeli dobrze poszukacie znajdziecie je również na naszych zajęciach. Dołącz do drużyny Angry Birds i już dziś zapoluj na niedobre świnie, których zadaniem jest przejęcie władzy nad światem.
Misja jeszcze się nie skończyła. Musimy ponownie stoczyć bój ze świnkami - tym razem jest ich jednak dużo więcej niż ostatnio.
Twórcy gier doskonale wiedzą, że znajomość tworzenia grafik jest kluczowa w projektowaniu własnych gier. Wspólnie więc zaprogramujemy Pisak żeby malował dla nas co tylko zechcemy. Podczas lekcji uczeń zapozna się z podstawowymi komendami umożliwiającymi prostą edycję grafiki oraz tworzenie własnych obrazów.
Halo! Halo! Czy mamy tu fanów matematyki na pokładzie? Jeżeli tak to łapiemy wiatr w żagle i działamy. Dziś pokażemy Wam, że matematyka nie musi być nudna i można ją wykorzystać w programowaniu na wiele sposobów. W trakcie zajęć utworzona zostanie edukacyjna animacja matematyczna pozwalająca na rozwiązywanie prostych zadań matematycznych. Pokazane zostaną działania arytmetyczne – mnożenie i dodawanie.
Kolejny sezon w Fortnite a Ty nie wiesz jak się przygotować? Wskakuj za stery Scratcha i zrób sobie trening ze zbierakiem. Wędruj po planszy i uderzaj w krytyczne punkty.Dzięki naszemu treningowi żaden Battle Royal nie będzie Ci straszny. Podczas zajęć poznamy mechanikę losowania i możliwości jej zastosowania w tworzeniu gier. Omówione zostaną również podstawowe wiadomości na temat pętli.
Bezpieczeństwo na drodze to podstawa. Musimy pomóc naszemu bohaterowi przedostać się na drugą stronę ulicy ale niestety samochody jeżdżą jak zwariowane. Popatrz w lewo, popatrz w prawo i biegnij. Na lekcji utworzona zostanie gra polegająca na przejściu postaci przez ruchliwą ulicę, unikając potrącenia przez jeżdżące samochody. Podczas tworzenia gry pokazane zostanie przesyłanie komunikatów oraz odliczanie czasu poprzez użycie stopera.
Dalszy ciąg naszej wędrówki. Prawie nam się udało ale samochodów jest coraz więcej. Dasz radę? Lekcja ma na celu dokończenie poprzedniej gry oraz podsumowanie zdobytej wiedzy poprzez samodzielne zrealizowanie zadanego przez nauczyciela projektu.
Takie nazwy jak Enderman, Creeper czy Ghast nie są Ci obce? Na dzisiejszych zajęciach przeniesiemy się do całkowicie nowego wymiaru. Dzięki platformie MakeCode będzie w stanie wniknąć do świata Minecrafta i programować go wedle własnego pomysłu. Nie czekamy - portal do Minecrafta niedługo się zamyka.
Przetrwanie pierwszej nocy jest w Minecrafcie jednym z najbardziej kluczowych momentów. Zwykle mamy do użytku jedynie podstawowe surowce żeby zbudować drewnianą chatkę. Co powiecie jednak na schron przeciwatomowy zbudowany ze skały macierzystej? Pierwszego dnia! Poznamy podstawy konstrukcji i projektowania budynków, dodawania drzwi i różnych elementów obronnych.
Parkour to jedna z najpopularniejszych rozrywek w świecie Minecrafta zaraz obok Bed Wars. Jesteście gotowi na skakanie po platformach, omijanie pułapek i duże skoki? Jeśli tak to zakładamy wygodne buty i wskakujemy na tor. Masz lęk wysokości? To nie patrz w dół. Dalsza część pozyskiwania umiejętności konstruowania elementów w świecie Minecrafta. Zajęcia przeznaczone w całości na pokonywanie toru przeszkód na wysokości.
Kolejna część przygody parkourowej. Najpierw 100 metrów biegu, potem skok w przepaść a na końcu balansowanie na linii. Dasz sobie radę? Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji.
Najwyższa pora sprawdzić jak dużo zapamiętaliśmy z całej naszej przygody. Myszka i klawiatura w dłoń - pokażmy czego się nauczyliśmy. Powtórzenie wiadomości opierać się będzie na quizie podsumowującym wiedzę uczniów. Ponadto uczniowie będą samodzielnie realizować zlecone przez nauczyciela zadania podsumowujące.
Celem lekcji jest wykonanie projektów pracy kreatywnej w Minecraft Education oraz wprowadzenie w platformę KODU
Na zajęciach wykorzystamy wszystkie poznane techniki aby skutecznie obronić osadników.
Na lekcji uczestnicy wykorzystają kategorię “Kształty” aby przygotować wybuchowe konstrukcje.
Celem lekcji będzie wykonanie projektu nawiązującego motywem do sztucznej inteligencji uczestnicy wykorzystają zdobytą wiedzę aby zaprogramować rozgrywkę.
Zajęcia przeznaczone na sprawdzenie zaawansowanych umiejętności komputera do rozpoznawania materiału video pochodzącego z kamery i odpowiedniego reagowania na nie.
Witaj w kolejnym etapie przygody. Nowe wyzwania przed nami, podróże w czasie, kolejne gry do zwiedzenia a w tym wszystkim zaawansowana nauka programowania. Szykuj się do pierwszego z wyzwań - ruszamy na wyścigi. 3....2....1..... Start!!!
Niszczycielskie drony Dr. Dooma atakują. Słyszysz te hałasy? Musimy dotrzeć do fabryki, która je produkuje i unieszkodliwić ją. Uważaj - w Dolinie Zagłady niektóre przejścia są bardzo wąskie, a drony cały czas nadlatują.
- Na tysiąc beczek rumu! Kapitan Jack ponownie atakuje! - Co robimy? Co robimy? - Stawimy mu czoła! Czy każdy jest gotowy do broni? Pora rozpocząć abordaż. Arghhhhhh!
Przedziwna struktura się pojawiła w świecie Kodu Game Lab. Musimy spróbować zbadać jej tajemnice. Spróbuj się nie zgubić w plątaninie ścieżek. Wędruj powoli - w labiryncie mogą pojawić się różne pułapki.
Już prawie jesteśmy. Ciiiiiii..... Słyszysz? To chyba słynny potwór labiryntu. Musimy przemykać jak najciszej - w przeciwnym razie skończymy jako jego kolacja.
Na pewno znasz tryb walki, w którym każdy walczy z każdym. Z pewnością uda Ci się wyeliminować wszystkich przeciwników. Musisz wybrać - strzelasz rakietami albo kulkami. Do wyboru, do koloru.
Najpierw skok, potem bieg przez 100 metrów, następnie sprawdzenie celności. Pora na tor przeszkód. Uważaj na lawiny, wrogie postaci i inne przeciwności. Każda pokonana przeszkoda to kolejny krok w drodze do zwycięstwa.
Mozart? Bach? Beethoven? Może po prostu Gigant? Sprawdź się jako muzyk i kompozytor. Muzyka klasyczna jest dla Ciebie zbyt poważna? Możesz stworzyć własną kompozycję.
W którym roku powstał Minecraft? Jak się nazywa ognisty starter z regionu Kanto w Pokemon? Jaki typ broni jest najrzadszy w Fortnite? Na te i inne pytania odpowiedz już dziś w naszym wielkim gamingowych teleturnieju
Zamień się w DJ-a i muzyka jednocześnie. Twórz muzykę z wykorzystaniem przedmiotów codziennego użytku. To co zwykle wydaje się niemożliwe razem z Gigantem możemy urzeczywistnić. Do dzieła!
Złap je wszystkie! Pikachu i startery z pierwszej generacji Pokemon - Kanto są już dostępne do złapania w Scratchu. Sprawdź swoją celność i siłę rzutu ale musisz uważać. Nie każdy Pokemon chce zostać w Pokeballu na zawsze. Pika Pika Pikachuuuuu.
Kolejny raz musimy się zmagać z mocą Pokemonów. Przypominamy, że celnie rzucony Pokeball to większe szanse na złapanie Pokemona. Który z nich jest Twoim ulubionym? Pikachu? Charmander? Squirtle? A może Bulbasaur? Spróbuj złapać któregoś z nich.
Udało nam się. Kolejna przygoda za nami. Mam nadzieję, że Ci się podobało. Ale czekaj... To jeszcze nie koniec. Przygody z Programowaniem już czekają na Ciebie. Dołącz do nas już dziś i spróbuj swoich sił w nowych miejscach. Za tydzień specjalna niespodzianka dla Ciebie - nowy świat, który wspólnie pomożemy Ci stworzyć. Kojarzysz Minecrafta? Jeśli tak to z pewnością dasz sobie radę.
Wow! Przy współpracy z Gigantem udało nam się otworzyć portal do Minecrafta. Wkrocz tam razem z nami a dowiesz się jak zaprogramować Steve’a do tego aby stał się Władcą Świata..
Celem zajęć będzie stworzenie gry zręcznościowej dla dwóch osób. Uczestnicy wykorzystają narzędzie pisaka aby przygotować rozgrywkę.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji. Na lekcji uczestnicy skupią się na tworzeniu nowych power-up oraz przeszkód dla przeciwnika.
Celem lekcji jest tworzenie gry polegającej na dbaniu o swoje wirtualne zwierzątko - jak w popularnej w latach ‘90-’00 grze Tamagotchi. W grze opiekujemy się naszą postacią karmiąc ją, bawiąc się z nią itp. To gracz dba o podstawowe potrzeby Tamagotchi i sprząta w jego otoczeniu.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst