Unia Europejska

Rekomendowany dla uczniów, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z pisaniem, czytaniem oraz obsługą komputera.

Pierwsze kroki w programowaniu mogą być fascynujące i zabawne, zwłaszcza dla młodych umysłów pełnych kreatywności! Nasz kurs został stworzony specjalnie dla najmłodszych dzieci, aby wprowadzić je w świat kodowania w sposób przystępny, angażujący i rozwijający.

  • 1x w tygodniu - 2 x 45 minut (przez cały semestr)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)

  • Max. ilość osób (6)


płatność miesięczna od 248,00 zł

lub

-100zł przy płatności jednorazowej 1 388,00 zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

W trakcie tego kursu uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z podstawami programowania poprzez interaktywne środowiska dostosowane do ich wieku i umiejętności. Wykorzystamy platformy takie jak code.org, ScratchJr oraz Scratch, które oferują prosty interfejs graficzny, umożliwiający dziecku eksperymentowanie z programowaniem w intuicyjny sposób.

Program kursu

Pierwsze zajęcia są poświęcone przede wszystkim zapoznaniu uczestników z podstawową obsługą narzędzia Google Meet, oraz z środowiskiem Play lab na stronie code.org. Na zajęciach skupimy się na nauce udostępniania ekranu, przełączania kart przeglądarki oraz podstawowych bloczków takich jak pętlę, zderzenia i ruch.
Lubisz rysować, albo bawić się w paintcie? Jeżeli tak to pędzle w dłoń, na dzisiejszych zajęciach każdy z Was poczuje się jak prawdziwy artysta. Na zajęciach nauczymy się rysować obrazy korzystając z podstawowych komend takich jak pętle i przesuwanie postaci.
Na zajęciach stworzymy prostą grę zręcznościową polegającą na trafieniu piłką do bramki.
Na zajęciach poznamy sposoby tworzenia sterowania postacią, oraz dowiemy się czym są komunikaty.
Na zajęciach poznamy pętle powtórz x razy, oraz nauczymy się dodawać dźwięki do naszej gry! Dodatkowo powtórzymy sobie elementy poznane na wcześniejszych zajęciach.
Na zajęciach stworzymy prostą grę połączoną z animacją utrwalając zdobytą dotąd wiedzę. Dodatkowo również nauczymy się w jaki sposób można nałożyć obraz z kamery na fragment duszka.
Na zajęciach zaczniemy pracę nad grą Flappy bird. Lekcję poświęcimy na zaplanowanie pracy, przygotowanie grafik oraz podstaw sterowania.
Na zajęciach zaprogramujemy pozostałe funkcjonalności gry Flappy bird.
Na zajęciach rozpoczniemy pracę z blokami tekstowymi. Naszym zadaniem będzie pomoc Stevowi w kilku niezwykle skomplikowanych łamigłówkach.
Na zajęciach utrwalimy zdobytą wiedzę, oraz dzieci samodzielnie wykonają proste zadania pod okiem trenera.
Celem zajęć jest zapoznanie uczniów z językiem programowania Scratch oraz przedstawienie podobieństw między nim, a poznanymi wcześniej językami.
Na zajęciach przećwiczymy poznane koncepty logiczne w środowisku Scratch. Dodatkowo pokażemy, że programowanie może być również kreatywną zabawą (na kolejnym semestrze nauczymy się w jaki sposób dodawać do gry własne postacie - w tym przypadku postacie z gry Minecraft).
Najwyższa pora sprawdzić jak dużo zapamiętaliśmy z całej naszej przygody. Myszka i klawiatura w dłoń - pokażmy czego się nauczyliśmy. Powtórzenie wiadomości opierać się będzie na quizie podsumowującym wiedzę uczniów. Ponadto uczniowie będą samodzielnie realizować zlecone przez nauczyciela zadania podsumowujące.
Na zajęciach poznamy możliwości platformy Makecode w świecie Minecrafta.
Dzieci projektują prostą grę, w której jedna postać goni drugą, unikając przeszkód.
Uczniowie przeniosą się do pełnego magi Hogwartu gdzie będą doskonalić swoje umiejętności magiczne i programistyczne.
Najwyższa pora sprawdzić jak dużo zapamiętaliśmy z całej naszej przygody. Myszka i klawiatura w dłoń - pokażmy czego się nauczyliśmy. Powtórzenie wiadomości opierać się będzie na quizie podsumowującym wiedzę uczniów. Ponadto uczniowie będą samodzielnie realizować zlecone przez nauczyciela zadania podsumowujące.
Dzieci mają możliwość stworzenia własnego projektu, który może być grą, animacją, prezentacją lub innym kreatywnym dziełem, wykorzystującym zdobytą wiedzę i umiejętności.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst