Unia Europejska

Pakiet “Akademia Sztucznej Inteligencji 2w1” to niepowtarzalna możliwość poznania podstawy programowania i uczenia sztucznej inteligencji z wykorzystaniem różnego rodzaju środowisk online połączonych ze środowiskiem programowania Scratch.

  • 20 lekcji - 10 spotkań po 2 lekcje trwające 45 minut (raz lub kilka razy w tyg.)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)


za lekcje 44,50 zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

"Akademia sztucznej inteligencji 2w1" to 10 zajęć na 2 etapach zaawansowania, obejmujący wiedzę z zakresu kursów:

1. “Akademia Sztucznej Inteligencji” - Technologie otaczają nas każdego dnia. Używamy ich do pracy, w szkole i dla rozrywki. Czy wiemy jak działają? Skąd aplikacja nakładająca uszy i nos psa na naszą twarz w kamerze video wie gdzie ją nałożyć? Jak działają aplikacje podpowiadające, gdzie pojechać na wakacje albo w jaką grę zagrać? Na te i inne pytanie odpowie nam sztuczna inteligencja (AI).

2. “Zaawansowana Akademia Sztucznej Inteligencji” - Wejdź głębiej w zagadnienia AI i razem z nami odkryj m.in. zaawansowane elementy sterowania dźwiękiem czy rozpoznawania video oraz innych obiektów dzięki sztucznej inteligencji.W trakcie kursu uczniowie zostaną wprowadzeni w bardziej zaawansowane zagadnienia programowania i nauki sztucznej inteligencji.

Program kursu

Sztuczna inteligencja to z pewnością wyzwanie przyszłości. Wskoczymy więc od razu do jej świata i nauczymy ją jak rozpoznawać nasze pismo. Zobaczmy jak szybko nauczy się naszego pisma.
Z pewnością znacie różnego rodzaju filtry i maski w aplikacjach takich jak Instagram czy Snapchat. Skąd komputer wie, w którym miejscu znajdują się nasze oczy albo usta? Dziś się tego dowiemy i opracujemy własną Minecraftową nakładkę.
Celem lekcji będzie poznanie zasad rozpoznawania tekstu przez komputer i wykształceniu umiejętności reagowania na niego. Stworzony zostanie chatbot reagujący i odpowiadający na nasze pytania.
Bardzo często zastanawiasz się w jaką grę zagrać wieczorem? Sztuczna inteligencja już pędzi z pomocą. Dzięki niej, na podstawie kilku prostych pytań będziemy w stanie rozwiązać najtrudniejsze pytanie ludzkości - w co zagrać wieczorem?
Rozpoznawaliśmy już pismo i twarz. Pora na kolejny poziom wtajemniczenia. Nauczymy naszą sztuczną inteligencję rozpoznawać głos. Brzmi jak science-fiction ale jesteśmy w końcu ekspertami.
Więc bez lęku, do dzieła!
Na głowy mnie wkładajcie,
Jam jest Myśląca Tiara,
Los wam wyznaczę na starcie!
Sprawdź, do którego domu przydzieli Cię Tiara Przydziału. Czy będzie to Gryffindor? Slytherin? Ravenclaw? Hufflepuff? Przekonajmy się.
Pierwsze zajęcia mają na celu przypomnienie wiadomości z poprzedniego kursu i odświeżenie podstawowych informacji na temat sztucznej inteligencji. Stworzymy projekt pozwalający, na podstawie dostarczonych informacji, podejmować decyzję.
Dysponujemy tylko jedną kulą ognia. Creeper niestety nie jest w naszym zasięgu, bo kula nie wie, gdzie ma wędrować. Chyba... Chyba, że powiemy jej gdzie ma lecieć. Spróbujmy!
Cyclops strzela laserami z oczu, Magneto włada metalem, a Storm pogodą. Jaką Ty masz super moc? Najwyższa pora sprawdzić jaką supermoc dla Ciebie przygotowaliśmy. Pamiętaj – możesz jej używać tylko w imię dobra. Zajęcia przeznaczone na sprawdzenie umiejętności komputera do rozpoznawania materiału video pochodzącego z kamery.
Mam na imię Tamagotchi. Zaopiekuj się mną. Potrzebuję jedzenia, picia i spacerów. Jak o mnie zapominasz to potrafię narobić bałaganu. Chcesz zostać moim przyjacielem? Podczas zajęć będziemy kontynuować poszerzanie wiedzy na temat rozpoznawania obiektów przez sztuczną inteligencję i aplikowania jej w programowaniu Scratch.
Zajęcia mają za zadanie podsumowanie wiedzy z całości kursu na podstawie projektu związanego z rozpoznawaniem kolorów przez sztuczną inteligencję.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst