Unia Europejska

Kurs Robloxa to propozycja dla pasjonatów świata Robloxa i niepowtarzalna możliwość zdobycia programistycznej wiedzy w tym środowisku. Na zajęciach wykorzystywany jest język programowania Lua umożliwiający stworzenie i zaprogramowanie własnych światów. Uczniowie poznają nie tylko zasady projektowania, ale również publikacji i udostępniania projektów swoich gier.

  • 20 lekcji - 10 spotkań po 2 lekcje trwające 45 minut (raz lub kilka razy w tyg.)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)


za lekcję 44,50 zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Kurs Robloxa to świetna propozycja dla uczniów, którzy chcą nauczyć się tworzenia gier w Roblox z wykorzystaniem języka LUA. W trakcie kursu przedstawione zostaną podstawy tworzenia gier 3D. Zaprezentowane zostaną podstawowe elementy jak mechanika i logika gry oraz tworzenie modeli trójwymiarowych.

Program kursu

Celem lekcji będzie zapoznanie się ze środowiskiem Roblox Studio. Uczniowie poznają podstawy, w jaki sposób tworzyć przedmioty, obiekty, określać rodzaj materiału, kolory oraz jak modyfikować ich wielkość i położenie. Każdy uczestnik przygotuje swoją własną mapę i przetestuje ją dodając gracza.
Celem zajęć będzie przedstawienie podstawowych zagadnień języka Lua, takich jak zmienne, instrukcje warunkowe oraz wykorzystanie tych umiejętności do zaprogramowania kolizji, interakcji pomiędzy graczem a innymi obiektami w grze.
Celem zajęć będzie stworzenie toru przeszkód. Uczniowie zaprojektują swój własny tor przeszkód, dodadzą różnego rodzaju przeszkody oraz określą warunki zwycięstwa.
Celem zajęć będzie dokończenie projektu i udostępnienie go dla społeczności Roblox
Celem lekcji będzie zapoznanie się z animacjami oraz interakcjami z inną postacią. Uczniowie poznają podstawy w jaki sposób tworzyć animację postaci wraz z interakcją z inną postacią. Każdy uczestnik przygotuje swoją animację, a później przetestuję ją w swojej grze oraz stworzy program, który będzie umożliwiał interakcję z drugą postacią.
Celem lekcji będzie stworzenie monet, które będziemy mogli zbierać w naszej grze. Uczniowie poznają sposób w jaki stworzyć program do obracania oraz unoszenia i opadania monet. Każdy uczestnik przygotuje własną monetę, a następnie przetestuje działanie programu w swojej grze.
Celem zajęć będzie dokończenie systemu generowania i wyświetlania ilości monet na tablicy.
Celem zajęć będzie stworzenie sklepu zoologicznego.
Celem zajęć będzie stworzenie teleportów, które będą miały za zadanie teleportowanie naszego gracza w inne miejsca na mapie.
Celem lekcji będzie stworzenie samochodu oraz wygenerowanie terenu do jazdy.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst