Unia Europejska

Konieczna jest umiejętność obsługi myszki, pisania, czytania i liczenia w zakresie 20.

Przed tobą wyzwanie Łowcy Pokemonów! Wybieramy się na polowanie… Pokemony ukrywają się w zaroślach i przemykają przez polanę. Jeśli będziesz wystarczająco szybki, uda Ci się je zdobyć i zamknąć w Twoim Pokeballu. Ojej, a co to? Na polanę wkradł się Cripachu - Creeper przebrany za Pikachu! Trzeba na niego uważać, bo spotkanie z nim grozi wybuchem… Czy dasz radę złapać wszystkie Pokemony?

warsztat 1 spotkanie


Płatność Bezpłatnie


bezpłatne 0,00 zł


Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Zajęcia wprowadzają uczestników w podstawy programowania. Warsztaty wykorzystują środowisko programowania Scratch ze względu na mocno zarysowaną intuicyjność działania i duże możliwości. Jest to internetowe środowisko pozwalające na tworzeni skryptów przy pomocy różnokolorowych bloków. Każdy blok reprezentuje inną funkcję w programowaniu. Każdy projekt może być na bieżąco testowany, a stworzoną grę uczniowie mogą zabrać ze sobą do domu lub udostępnić swoim znajomym.

Program kursu

Podczas zajęć krok po kroku zaprogramujemy grę zręcznościową, która polega na łapaniu pokemonów. Poznamy podstawowe bloki potrzebne do stworzenia gry oraz zapoznamy się ze środowiskiem Scratch.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst