Unia Europejska

Konieczna jest umiejętność obsługi myszki, pisania, czytania i liczenia w zakresie 20.

Impostorzy potrafią być bardzo niebezpieczni. Potrafią sabotować każde działanie załogantów. Czy uda Ci się dołączyć do drużyny znanej z popularnej gry Among Us i zidentyfikować impostora? Uważaj - na pokładzie nie możesz nikomu zaufać. Zaprogramuj swoją drogę do zwycięstwa i odszukaj Impostora zanim on odszuka Ciebie.

  • 1 spotkanie (warsztat)

  • 2 x 45 min (czas trwania)

  • Max. ilość osób (10)


bezpłatne 0,00 zł


Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Zajęcia wprowadzają uczestników w podstawy programowania. Warsztaty wykorzystują środowisko programowania Scratch ze względu na mocno zarysowaną intuicyjność działania i duże możliwości. Jest to internetowe środowisko pozwalające na tworzeni skryptów przy pomocy różnokolorowych bloków. Każdy blok reprezentuje inną funkcję w programowaniu. Każdy projekt może być na bieżąco testowany, a stworzoną grę uczniowie mogą zabrać ze sobą do domu lub udostępnić swoim znajomym.

Program kursu

Podczas zajęć poznamy zasady działania środowiska programowania Scratch wraz z jego podstawowymi pojęciami takimi jak pętla czy instrukcja warunkowa.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst