Unia Europejska

Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli pierwszą część kursu Wstęp do Programowania w Pythonie.

Zacznij programować w jednym z najbardziej popularnych języków kodowania i poczuj się jak prawdziwy programista. Język Python wykorzystywany jest m.in. do obliczeń numerycznych w takich instytucjach jak NASA czy Europejska Organizacja Badań Jądrowych CERN! Znajomość tego języka otwiera niemal nieograniczone możliwości rozwoju!

  • 1x w tygodniu - 2 x 45 minut (przez cały semestr)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)

  • Max. ilość osób (12)


płatność miesięczna od 248,00 zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Druga część kursu to możliwość zagłębienia się w bardziej zaawansowane struktury i komendy języka Python. Uczniowie, w trakcie zajęć poznają m.in. takie zagadnienia jak klasy i wyjątki - ich elementy i zastosowanie i stworzą własne projekty w języku Python.

Program kursu

Lekcja przeznaczona na powtórzenie wiadomości z semestru pierwszego. Przypomnimy takie elementy jak: zmienne i operacje na nich, instrukcje warunkowe, pętle oraz funkcje
Na tej lekcji dowiemy się czym są klasy i obiekty, oraz w jakich przypadkach warto z nich korzystać w programowaniu. Dowiemy się jak tworzyć własne obiekty, ich funkcje oraz zmienne.
Celem lekcji jest kontynuacja nauki o klasach. Omówimy konstruktor klasy oraz różnice między zmiennymi powiązanymi z obiektem a klasą.
Na tej lekcji poznamy mechanizm dziedziczenia klas oraz jak z niego korzystać.
Stworzymy prostą grę tekstową RPG, gdzie przy wykorzystaniu klas dodamy do niej przeciwników mających unikalne zdolności.
Celem projektu będzie napisanie mini gry przy użyciu biblioteki Pygame gdzie gracz będzie mógł z różnych mniejszych elementów, takich jak wygląd twarzy, fryzura czy ekwipunek, stworzyć własną postać.
Zajęcia stanowią kontynuację tematu realizowanego na poprzedniej lekcji.
Celem zajęć będzie odtworzenie kultowej gry Snake. W tym projekcie użyjemy wiedzy na temat klas, aby stworzyć grę Snake przy użyciu biblioteki Pygame.
Zajęcia stanowią kontynuację tematu realizowanego na poprzedniej lekcji.
Zajęcia stanowią kontynuację tematu realizowanego na poprzednich lekcjach.
Celem tego projektu jest stworzenie gry arkanoid, używając poznanych dotychczas elementów języka Python oraz biblioteki Pygame. Gra będzie posiadać wiele poziomów.
Zajęcia stanowią kontynuację tematu realizowanego na poprzedniej lekcji.
Zajęcia stanowią kontynuację tematu realizowanego na poprzedniej lekcji.
Zapoznamy się z podstawowymi pojęciami związanymi z hackingiem i bezpieczeństwem. Stworzymy prostą aplikację symulującą wykradanie loginów i haseł.
W programowaniu istnieją gotowe struktury danych, takie jak tablice czy listy, jednak czasami potrzebujemy stworzyć własną strukturę dostosowaną do naszych potrzeb. Na tym spotkaniu dowiemy się, jak to zrobić.
Algorytmy są narzędziem, które pomaga w rozwiązywaniu różnych problemów. W programowaniu istnieją gotowe algorytmy, jednak czasami potrzebujemy stworzyć własne, dostosowane do naszych potrzeb. W tym spotkaniu dowiemy się, jak budować i analizować algorytmy, aby lepiej radzić sobie z różnymi problemami programistycznymi.
Na lekcji stworzymy prostą grę Tamagotchi, w której będziemy opiekować się wirtualnym zwierzakiem. Będziecie musieli dbać o jego poziomy szczęścia i głodu, nakarmić go, pobawić się z nim, a nawet dostosować wygląd w zależności od jego nastroju. Nasza gra będzie interaktywna, dzięki prostym przyciskom na ekranie.
Na lekcji projekt Tamagotchi zostanie rozszerzony o nowe funkcjonalności.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst