Unia Europejska

Wstęp do programowania w Pythonie to wprowadzenie w podstawy kodowania w jednym z języków używanych przez profesjonalnych programistów. Zajęcia prowadzone są przy pomocy środowiska Visual Studio. W trakcie kursu, poznamy najważniejsze terminy programistyczne, takie jak zmienne, instrukcje warunkowe, pętle czy listy.

  • 1x w tygodniu - 2 x 45 minut (przez cały semestr)

  • 2x45 min (każde spotkanie)

  • Max. ilość osób (12)


płatność miesięczna od 248,00 zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Kurs, obejmujący 2 części, to okazja do poznania języka używanego przez zawodowych programistów. Poznając język programowania Python, uczniowie zostają wprowadzeni w terminologię stosowaną powszechnie w środowisku IT, uczą się pisać własny kod i tworzyć swoje programy.

Program kursu

Celem lekcji jest stworzenie pierwszego programu w języku programowania Python oraz zapoznanie się ze środowiskiem Visual Studio Code.
Celem lekcji jest zapoznanie się z pojęciem zmiennych i poznanie ich najważniejszych rodzajów: int, float, bool, string. Poznamy również najczęściej stosowane operatory arytmetyczne i operacje matematyczne.
Zajęcia stanowią kontynuację dla poprzedniej lekcji.
Celem lekcji jest zapoznanie się z operatorami relacyjnymi (np. porównania, mniejszości) i logicznymi (np. koniunkcji, alternatywy, zaprzeczenia) oraz szersze zapoznanie z typem logicznym boolean.
Celem lekcji jest przedstawienie zagadnienia instrukcji warunkowych – ich tworzenia, składni i zastosowania.
Celem lekcji jest dalsze zgłębienie tematu instrukcji warunkowych – odpowiedni ich wybór, zagnieżdżanie, bardziej złożone konstrukcje warunkowe.
Celem lekcji jest wprowadzenie do tematu pętli. Poznamy pętle for i while, ich użycie, oraz omówimy zastosowanie.
Celem lekcji jest głębsze poznanie tematu pętli. Nauczymy się zagnieżdżania pętli oraz iterowania po obiektach.
Celem lekcji jest poznanie zagadnienia list. Nauczymy się jak tworzyć listy, co może być elementem listy, do czego są stosowane i jak na nich działać/operować.
Celem lekcji jest zapoznanie z zagadnieniem funkcji – po co używamy funkcji? Do czego są nam potrzebne? Jak budować funkcje? Jak z nich efektywnie korzystać?
Zajęcia stanowią kontynuację dla poprzedniej lekcji.
Celem lekcji jest wprowadzenie do modułu pygame oraz przygotowanie pierwszej aplikacji okienkowej.
Celem lekcji jest kontynuacja pracy w module pygame.
Celem lekcji jest podsumowanie zdobytych wiadomości podczas semestru.
Celem lekcji jest utrwalenie wiadomości zdobytych na kursie oraz ćwiczenie umiejętności samodzielnego dobierania narzędzi do rozwiązania przedstawionego problemu. Na lekcji uczniowie zmierzą się z najbardziej ikonicznymi problemami programisty.
Celem lekcji jest stworzenie programu imitującego działanie bankomatu, wykorzystującego całą wiedzę jaką kursanci zdobyli podczas wcześniejszych zajęć.
Celem lekcji jest utrwalenie wiadomości zdobytych na kursie poprzez stworzenie programu, który przekształci zwykłe zdanie w działanie matematyczne, np.: “trzy plus dwa” przekształci na “3+2” oraz poda wynik działania.
Celem lekcji jest utrwalenie wiadomości zdobytych na kursie poprzez stworzenie gry Yahtzee.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst