Unia Europejska

Rekomendowany dla uczniów, którzy ukończyli pierwszą część kursu Podstawy tworzenia gier lub znają Scratcha na poziomie średnio-zaawansowanym.

Druga część kursu przeniesie nas do świata gier 3D. Dzięki Kodu Game Lab uczniowie dowiedzą się jak tworzyć i zarządzać trójwymiarowymi projektami, a w drugiej części kursu przy pomocy Scratcha stworzymy zaawansowane gry takie jak np. Pokemon Go.

  • 1x w tygodniu - 2 x 45 minut (przez cały semestr)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)

  • Max. ilość osób (10)


płatność miesięczna od 248,00 zł

Kurs dostępny jest w następujących wariantach cenowych
(-100zł przy płatności jednorazowej):
14 spotkań - 1302zł
15 spotkań - 1395zł
16 spotkań - 1488zł
17 spotkań - 1581zł
18 spotkań - 1674zł

lub

-100zł przy płatności jednorazowej 1 388,00 zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Podstawy programowania realizowane są w języku Scratch. Jest to edukacyjny język, stworzony jako narzędzie do nauczania dzieci podstaw programowania. Umożliwia łatwe tworzenie interaktywnych historyjek, animacji, bądź gier. Programowanie odbywa się w sposób wizualny – elementy języka mają kształt puzzli, które ułożone we właściwy sposób tworzą działający program lub grę. Podczas kursu poznajemy również sposoby modyfikacji gry Minecraft Education z wykorzystaniem środowiska MakeCode. Podczas pierwszej części kursu poznajemy zastosowanie obiektów blokowych. W drugiej części wprowadzane są inne języki i platformy takie jak m.in.: KODU (tworzenie gier 3D). Po ukończeniu kursu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający uczestnictwo. KONIECZNA JEST UMIEJĘTNOŚĆ PISANIA, CZYTANIA ORAZ LICZENIA W ZAKRESIE 20.

Program kursu

Witaj w kolejnym etapie przygody. Nowe wyzwania przed nami, podróże w czasie, kolejne gry do zwiedzenia a w tym wszystkim zaawansowana nauka programowania. Szykuj się do pierwszego z wyzwań - ruszamy na wyścigi. 3....2....1..... Start!!!
Niszczycielskie drony Dr. Dooma atakują. Słyszysz te hałasy? Musimy dotrzeć do fabryki, która je produkuje i unieszkodliwić ją. Uważaj - w Dolinie Zagłady niektóre przejścia są bardzo wąskie, a drony cały czas nadlatują.
- Na tysiąc beczek rumu! Kapitan Jack ponownie atakuje! - Co robimy? Co robimy? - Stawimy mu czoła! Czy każdy jest gotowy do broni? Pora rozpocząć abordaż. Arghhhhhh!
Przedziwna struktura się pojawiła w świecie Kodu Game Lab. Musimy spróbować zbadać jej tajemnice. Spróbuj się nie zgubić w plątaninie ścieżek. Wędruj powoli - w labiryncie mogą pojawić się różne pułapki.
Już prawie jesteśmy. Ciiiiiii..... Słyszysz? To chyba słynny potwór labiryntu. Musimy przemykać jak najciszej - w przeciwnym razie skończymy jako jego kolacja.
Na pewno znasz tryb walki, w którym każdy walczy z każdym. Z pewnością uda Ci się wyeliminować wszystkich przeciwników. Musisz wybrać - strzelasz rakietami albo kulkami. Do wyboru, do koloru.
Najpierw skok, potem bieg przez 100 metrów, następnie sprawdzenie celności. Pora na tor przeszkód. Uważaj na lawiny, wrogie postaci i inne przeciwności. Każda pokonana przeszkoda to kolejny krok w drodze do zwycięstwa.
Mozart? Bach? Beethoven? Może po prostu Gigant? Sprawdź się jako muzyk i kompozytor. Muzyka klasyczna jest dla Ciebie zbyt poważna? Możesz stworzyć własną kompozycję.
W którym roku powstał Minecraft? Jak się nazywa ognisty starter z regionu Kanto w Pokemon? Jaki typ broni jest najrzadszy w Fortnite? Na te i inne pytania odpowiedz już dziś w naszym wielkim gamingowych teleturnieju
Zamień się w DJ-a i muzyka jednocześnie. Twórz muzykę z wykorzystaniem przedmiotów codziennego użytku. To co zwykle wydaje się niemożliwe razem z Gigantem możemy urzeczywistnić. Do dzieła!
Złap je wszystkie! Pikachu i startery z pierwszej generacji Pokemon - Kanto są już dostępne do złapania w Scratchu. Sprawdź swoją celność i siłę rzutu ale musisz uważać. Nie każdy Pokemon chce zostać w Pokeballu na zawsze. Pika Pika Pikachuuuuu.
Kolejny raz musimy się zmagać z mocą Pokemonów. Przypominamy, że celnie rzucony Pokeball to większe szanse na złapanie Pokemona. Który z nich jest Twoim ulubionym? Pikachu? Charmander? Squirtle? A może Bulbasaur? Spróbuj złapać któregoś z nich.
Udało nam się. Kolejna przygoda za nami. Mam nadzieję, że Ci się podobało. Ale czekaj... To jeszcze nie koniec. Przygody z Programowaniem już czekają na Ciebie. Dołącz do nas już dziś i spróbuj swoich sił w nowych miejscach. Za tydzień specjalna niespodzianka dla Ciebie - nowy świat, który wspólnie pomożemy Ci stworzyć. Kojarzysz Minecrafta? Jeśli tak to z pewnością dasz sobie radę.
Wow! Przy współpracy z Gigantem udało nam się otworzyć portal do Minecrafta. Wkrocz tam razem z nami a dowiesz się jak zaprogramować Steve’a do tego aby stał się Władcą Świata..
Celem zajęć będzie stworzenie gry zręcznościowej dla dwóch osób. Uczestnicy wykorzystają narzędzie pisaka aby przygotować rozgrywkę.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji. Na lekcji uczestnicy skupią się na tworzeniu nowych power-up oraz przeszkód dla przeciwnika.
Celem lekcji jest tworzenie gry polegającej na dbaniu o swoje wirtualne zwierzątko - jak w popularnej w latach ‘90-’00 grze Tamagotchi. W grze opiekujemy się naszą postacią karmiąc ją, bawiąc się z nią itp. To gracz dba o podstawowe potrzeby Tamagotchi i sprząta w jego otoczeniu.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst