Unia Europejska

Marzysz o tym, by władać mieczem niczym legendarny bohater? Czas wcielić się w postać niezwyciężonego wojownika w naszej grze "Slasher"! Twoim zadaniem będzie przecinać nadciągające przeszkody, unikać niebezpieczeństw i zdobywać punkty, pokazując swoje umiejętności i refleks. Czy dasz radę opanować miecz i zostać mistrzem w tej zręcznościowej grze?

Harmonogram zajęć 1 spotkanie


Wielkość grupy Maksymalnie do 12 osób


Płatność Bezpłatnie


bezpłatne 0,00 zł


Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Warsztaty skierowane do osób początkujących, które chcą zacząć swoją przygodę z programowaniem w Pythonie. Uczestnicy nauczą się podstawowych konstrukcji programistycznych, takich jak pętle, instrukcje warunkowe, funkcje i zmienne. Wszystko to w przystępnej formie krok po kroku, w ramach tworzenia dynamicznej gry zręcznościowej. Zajęcia pomogą zrozumieć logikę programowania, a także zapoznać się z bibliotekami Python, które umożliwiają tworzenie gier.

Program kursu

Podczas zajęć uczestnicy poznają podstawowe elementy programowania w Pythonie. Dowiedzą się, jak używać bibliotek do tworzenia gier, takich jak Pygame. Uczestnicy stworzą własną grę zręcznościową polegającą na przecinaniu przeszkód i unikaniu niebezpieczeństw. Rozwiną umiejętności logicznego myślenia i kreatywności, wprowadzając swoje własne pomysły do gry.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst