Unia Europejska

Chcesz poznać tajniki programowania? A może lubisz rozwiązywać łamigłówki? A może zobaczyć praktyczne wykorzystanie sztucznej inteligencji, tak, aby stworzyć swój niepowtarzalny program o tematyce, która Ciebie interesuje? Gwiezdne wojny, świat władcy pierścienia, czy wioska ninja? Zdecyduj jaką tematykę będzie miała twoja gra!

Harmonogram zajęć 1 spotkanie


Wielkość grupy Maksymalnie do 12 osób


Płatność Bezpłatnie


bezpłatne 0,00 zł


Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Warsztaty dla programistów pozwalające na zapoznanie się z podstawowymi pojęciami i instrukcjami w języku C#. Jest to profesjonalny i wszechstronny język programowania, który można wykorzystywać do tworzenia aplikacji na komputery, smartfony i tablety. Podczas zajęć, krok po kroku zaprogramujemy grę, którą będziemy testować na bieżąco. Przy tworzeniu gry wspomoże nas sztuczna inteligencja dostarczając nam potrzebne zasoby fabularne. Efekty swoich prac uczniowie będą mogli zabrać ze sobą np. na pendrivie do domu.

Program kursu

Celem lekcji jest stworzenie gry jako aplikacji konsolowej. Gra będzie korzystać z dostarczonych przez sztuczną inteligencję pojęć z wybranego przez każdego uczestnika uniwersum. Program wylosuje nam pojęcie a następnie zrobi z niego anagram (poprzestawia w nim literki ). Celem gracza będzie odgadnięcie oryginalnego hasła.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst