Unia Europejska

zajęcia raz w tygodniu trwające 2 lekcje po 45 minut 72 lekcje


Płatność miesięczna, kwartalna lub roczna


cena za lekcje od: 37,90 zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Kurs obejmuje naukę techniki programowania na podstawie języka C# firmy Microsoft. Uczeń ćwiczy umiejętności programowania na podstawie zadań dla zawodowych programistów. Dodatkowo, uczestnik poznaje podstawy programowania interfejsu użytkownika oraz zarządzanie bazami danych. Zajęcia z gier komputerowych prowadzone są w języku C#. Uczestnik poznaje sposoby i metodologię tworzenia gier komputerowych, zarówno dwu jak i trójwymiarowych. W trakcie zajęć powstają pełnoprawna platformowa gra komputerowa. Jako silnik do tworzenia gier wykorzystywany jest UNITY 3D. Podczas kursu poznamy przydatne narzędzia AI, które wspomogą naszą pracę i naukę.

Program kursu

Na pierwszych zajęciach powtórzymy materiał poznany w pierwszym semestrze. Przypomnimy zagadnienia takie jak: zmienne, operacje na zmiennych, instrukcje warunkowe, pętle, metody, tworzenie aplikacji okienkowych i konsolowych.
Celem lekcji jest zapoznanie uczestników z podstawowymi zagadnieniami, koncepcją programowania obiektowego oraz pracą w Solution Eksplorerze.
Celem lekcji jest pogłębienie wiedzy w tematyce programowania obiektowego. Przedstawione zostaną zagadnienia takie jak dziedziczenie, nadpisywanie metod oraz elementy statyczne w programowaniu.
Celem lekcji jest powtórka i utrwalenie materiału z podstaw programowania obiektowego oraz poznanie elementów takich jak przeładowanie metod, pętla foreach oraz listy.
Celem lekcji jest powtórka i utrwalenie materiału z podstaw programowania obiektowego.
Celem lekcji jest zapoznanie uczestników z instalacją i konfiguracją projektów używających Raylib na podstawie implementacji projektu ze spadającą piłeczką.
Celem lekcji jest rozpoczęcie pracy nad projektem popularnej gry Snake, w której będziemy tworzyć podstawową mechanikę gry, implementować ruch węża, generowanie jedzenia oraz obsługę kolizji.
Celem lekcji jest kontynuacja pracy nad projektem popularnej gry Snake.
Celem lekcji jest rozpoczęcie pracy nad grą Flappy Bird. Uczniowie nauczą się, jak kontrolować ruchy postaci, jak generować przeszkody oraz jak zliczać punkty, aby stworzyć w pełni funkcjonalną grę.
Celem lekcji jest kontynuacja pracy nad grą Flappy Bird.
Celem lekcji jest wykorzystanie wiedzy z poprzednich lekcji w procesie rozwiązywania zadań samodzielnych.
Celem lekcji jest nauczenie się pracy z kodem napisanym przez inne osoby oraz naprawienie projektu gry Pong.
Celem lekcji jest omówienie sposobów przechowywania danych w języku C#. Przedstawione zostaną koncepcje rekordów, słowników, kolejek oraz zbiorów.
Celem lekcji jest poruszenie tematu baz danych oraz wykonanie komend SQL przy pomocy języka programowania C#. Wiedza ta będzie wykorzystywana przy późniejszym tworzeniu aplikacji webowej.
Celem lekcji jest dalsze omówienie tematu baz danych z użyciem języka C#. Wiedza ta będzie wykorzystywana przy późniejszym tworzeniu aplikacji webowej.
Celem lekcji jest omówienie LINQ w języku programowania C#. Poznamy też nowe operacje, które można wykonać do uzyskania elementów z bazy danych.
Celem lekcji jest omówienie w jaki sposób pisze się testy w programowaniu na przykładach testów jednostkowych i integracyjnych.
Celem lekcji jest omówienie stron z zadaniami programistycznymi oraz wspólne zrobienie tych zadań.
Dalsze wykonywanie zadań. Pokazanie i wspólne wykonanie zadań, które mogą występować na rozmowach kwalifikacyjnych w korporacjach.
Celem lekcji jest przedstawienie języka programowania JavaScript. Pokazane zostaną podstawowe pojęcia i komendy, które można wykonać.
Celem lekcji jest dokładnie omówienie języka programowania JavaScript. Pokazane zostaną bardziej zaawansowane komendy razem z przykładami.
Celem lekcji jest omówienie podstaw frameworka Angular. Pokazane zostaną podstawowe elementy programowania z użyciem Angular.
Celem lekcji jest zaprogramowanie uproszczonej wersji serwisu społecznościowego, w którym można tworzyć własne konto, logować się oraz wyświetlać listę dostępnych użytkowników.
Celem lekcji jest dalsze rozwinięcie naszego serwisu społecznościowego o dodatkowe funkcjonalności. Wykorzystamy w naszym projekcie elementy sztucznej inteligencji.
Celem lekcji jest zapoznanie się z silnikiem Unity a także z narzędziami projektu.
Czas na projekt na pozostałą część semestru. Ta lekcja poświęcona zostanie Game Design Documentowi, by pokazać jak ważną częścią tworzenia gier jest ich dokładne zaprojektowanie na samym początku.
Kolejne zajęcia zostaną poświęcone na przygotowanie prototypu gry. Stworzą obiekt gracza i podłoża. Stworzą również skrypt, który pozwoli postać wyskakiwać w powietrze a także zrobić tzw. double jump.
Czas przygotować poziom pod poruszanie się po nim a właściwie poruszanie nim. Skrypt napisany na tych zajęciach pozwoli na małe oszustwo - to świat będzie się poruszał względem gracza tworząc iluzję, że to jednak on po nim biegnie. Zaczniemy też zliczać nasze punkty.
Co to za gra w której się nic nie robi tylko biegnie? Dodamy więc przeszkody, które będziemy musieli omijać oraz losowe wybieranie ustawienia przeszkód. Gra nie może być przecież nudna!
W grze zdarza się, że coś się nie uda. Dlatego na tych zajęciach uczniowie zapoznają się z przeładowywaniem scen by w przypadku skuchy zrestartować poziom.
Nadajemy charakteru. Te zajęcia poświęcone zostaną wyglądowi poziomów, bohatera czy pułapek. Dodane zostaną grafiki oraz animacje przygotowane wcześniej, by móc je łatwo zaimplementować.
Pieniądze rządzą światem. Dodane zostaną więc do gry by móc zdobywać kasę oraz dodamy zapis najlepszego wyniku, by wraz z kolejnymi próbami starać się pobić swój rekord. Dodamy też platformy, by gra nie działa się tylko na jednym poziomie.
PowerUP… Dziś zaprogramowana zostanie nieśmiertelność. Przynajmniej taka chwilowa. Przygotujemy też inne znajdźki, których zdobycie w trakcie gry wywołało dodatkowe efekty.
Te zajęcia spędzimy nam na tworzeniu interfejsu i menu. Nasza gra musi się jakoś rozpocząć, menu główne jest swojego rodzaju fasadą, która wita gracza zaraz po uruchomieniu gry. Dodana zostanie również obiekt sterujący dźwiękami, które dodamy do gry w jednej z kolejnych lekcji.
Gromadzenie pieniędzy bez możliwości ich wydania mija się z celem, dlatego dodamy dzisiaj możliwość wykorzystania zbieranych monet do ulepszania naszych powerupów. Ponadto poznamy sposoby na automatyczne ustawianie elementów interfejsu.
Pora na ostatnie szlify. Poprawki błędów, niedoróbek no i wisienka na torcie w postaci dźwięków w grze. Następnie czas na eksport na komputer i na Androida. Omówione zostaną najważniejsze kwestie ważne przy podsumowaniu projektu, który w końcu wyeksportujemy, by pochwalić się innym naszą grą.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst