Unia Europejska

zajęcia raz w tygodniu trwające 2 lekcje po 45 minut 72 lekcje


Płatność miesięczna, kwartalna lub roczna


cena za lekcje od: 37,90 zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Kurs ten to okazja do poznania zaawansowanych aspektów języka Python, uczniowie zostają wprowadzeni w terminologię stosowaną powszechnie w środowisku IT, uczą się pisać własny kod i tworzyć swoje programy oraz gry z użyciem biblioteki pygame. Dodatkowo uczestnicy poznają tajniki hackingu (keyloggery, ataki, przechwytywanie haseł), aby wiedzieć jak się przed nimi ustrzec. Podczas kursu poznamy przydatne narzędzia AI, które wspomogą naszą pracę i naukę.

Program kursu

Lekcja przeznaczona na powtórzenie wiadomości z semestru pierwszego. Przypomnimy takie elementy jak: zmienne i operacje na nich, instrukcje warunkowe, pętle oraz funkcje.
Na tej lekcji dowiemy się czym są klasy i obiekty, oraz w jakich przypadkach warto z nich korzystać w programowaniu. Dowiemy się jak tworzyć własne obiekty, ich funkcje oraz zmienne.
Celem lekcji jest kontynuacja nauki o klasach. Omówimy konstruktor klasy oraz różnice między zmiennymi powiązanymi z obiektem a klasą.
Na tej lekcji poznamy mechanizm dziedziczenia klas oraz jak z niego korzystać.
Stworzymy prostą grę tekstową RPG, gdzie przy wykorzystaniu klas dodamy do niej przeciwników mających unikalne zdolności.
Celem projektu będzie napisanie mini gry przy użyciu biblioteki Pygame gdzie gracz będzie mógł z różnych mniejszych elementów, takich jak wygląd twarzy, fryzura czy ekwipunek, stworzyć własną postać.
Zajęcia stanowią kontynuację tematu realizowanego na poprzedniej lekcji.
Celem zajęć będzie odtworzenie kultowej gry Snake. W tym projekcie użyjemy wiedzy na temat klas, aby stworzyć grę Snake przy użyciu biblioteki Pygame.
Zajęcia stanowią kontynuację tematu realizowanego na poprzedniej lekcji.
Zajęcia stanowią kontynuację tematu realizowanego na poprzednich lekcjach.
Celem tego projektu jest stworzenie gry arkanoid, używając poznanych dotychczas elementów języka Python oraz biblioteki Pygame. Gra będzie posiadać wiele poziomów.
Zajęcia stanowią kontynuację tematu realizowanego na poprzedniej lekcji.
Zajęcia stanowią kontynuację tematu realizowanego na poprzednich lekcjach.
W programowaniu istnieją gotowe struktury danych, takie jak tablice czy listy, jednak czasami potrzebujemy stworzyć własną strukturę dostosowaną do naszych potrzeb. Na tym spotkaniu dowiemy się, jak to zrobić.
Algorytmy są narzędziem, które pomaga w rozwiązywaniu różnych problemów. W programowaniu istnieją gotowe algorytmy, jednak czasami potrzebujemy stworzyć własne, dostosowane do naszych potrzeb. W tym spotkaniu dowiemy się, jak budować i analizować algorytmy, aby lepiej radzić sobie z różnymi problemami programistycznymi.
Na lekcji stworzymy prostą grę Tamagotchi, w której będziemy opiekować się wirtualnym zwierzakiem. Będziecie musieli dbać o jego poziomy szczęścia i głodu, nakarmić go, pobawić się z nim, a nawet dostosować wygląd w zależności od jego nastroju. Nasza gra będzie interaktywna, dzięki prostym przyciskom na ekranie.
Na lekcji projekt Tamagotchi zostanie rozszerzony o nowe funkcjonalności.
Celem zajęć jest zdobycie informacji na temat słowników. Ponadto przedstawione zostaną metody, z których korzystać można pracując ze słownikami. Przedstawiony zostanie również format pliku .json, oraz sposób przejścia ze słownika na json i na odwrót.
Celem zajęć jest powtórzenie zagadnień dotyczących list, oraz poznanie metod pozwalających na ich modyfikacje.
Celem zajęć jest poznanie struktur krotek i zbiorów oraz przedstawienie podobieństw i różnic między poznanymi strukturami danych (słowniki, listy, zbiory, krotki).
Na zajęciach uczestnicy zapoznają się z zagadnieniem list comprehensions. Wyjaśnione zostanie również pojęcie wyjątku oraz przedstawiony zostanie sposób ich obsługi.
Celem zajęć jest zapoznanie uczestników z koncepcją środowisk wirtualnych oraz nauka generowania plików .pdf za pomocą biblioteki fpdf2.
Celem zajęć jest zapoznanie uczniów z podstawową biblioteką do obliczeń numerycznych - numpy.
Celem zajęć jest przedstawienie uczniom zagadnienia przetwarzania obrazów oraz zapoznanie z najpopularniejszymi bibliotekami wykorzystywanymi w tym procesie.
Na zajęciach przedstawione zostanie zagadnienie wyrażeń regularnych oraz biblioteka re.
Na lekcji dowiemy się w jaki sposób dokonać prostego montowania filmów w pythonie - przyśpieszenia, spowolnienia, obcięcia fragmentu lub nałożenia filtru na fragment filmu.
Na zajęciach dokończymy tworzenie Travelinatora oraz zmodyfikujemy jego formę do interaktywnego chatbota.
Na zajęciach uczniowie zostaną zapoznani z pojęciem web scrapingu oraz przygotują plik pdf, zawierający pokedex pokemonów z regionu Kanto. Skorzystają w tym celu z danych dostępnych na stronie Pokelife.
Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z zagadnieniem testów. Przedstawione zostaną również biblioteki unit test oraz pytest.
Na zajęciach stworzona zostanie aplikacja Pizzerii pozwalająca na złożenie zamówienia, którego podsumowanie zostanie przesłane na pocztę email.
Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z wybranymi zaawansowanymi zagadnieniami programowania w Pythonie. Zdobyta wiedza będzie przydatna zarówno w realizacji własnych projektów, podczas rozmów rekrutacyjnych, jak i w trakcie wykonywania zadań konkursowych, takich jak Gigathon🙃
Wprowadzenie do świata zabezpieczeń, pokazanie możliwości komputera i systemu operacyjnego dzięki którym można zrobić coś więcej niż grać i przeglądać internet i zrozumieć jak działa system operacyjny.
Social Engineering to ciekawy temat, przy minimum umiejętności technicznych jesteśmy w stanie włamywać się do miejsc i komputerów grzecznie o to prosząc. Mistrzem Social Engineeringu w zakresie hakowania jest Kevin Mitnick i poznamy “jak on to robił że ludzie sami oddawali mu hasła”
Dobry wirus to taki, który siedzi w ukryciu i ciężko go znaleźć, aby trudniej było by się go pozbyć. Omówimy tzw. trybie Invisible w systemie operacyjnym, żeby nie było widać w ogóle, że nasza aplikacja jest uruchomiona! Dodatkowo przedstawimy atak typu Folder i File Floading..
Omówienie ataków sieciowych DOS i DDOS - od podstaw, aż po konsekwencje, które są spowodowane, gdy nasza sieć jest atakowana. Na lekcji zostanie przedstawione w praktyce jak się wykonuje takie ataki oraz sposoby na obronę przed DDOS.
Phishing to bardzo niebezpieczny atak na użytkownika, aby ukraść dane. Jakie dane zostają przechwycone przez włamywacza? Tego uczeń się dowie na lekcji o Phishingu oraz dlaczego jest on taki niebezpieczny. Na zajęciach zostanie przygotowana również aplikacja desktopowa imitująca atak phishingowy.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst