Unia Europejska
Najczęściej zadawane pytania
1. Jak mogę zapisać się na kursy programowania?
Zapisów można dokonać klikając poniższy link. Zostaniesz przekierowany do formularza z wyborem grup i terminów.
2. Jak wybrać odpowiedni kurs programowania dla dziecka?
Jeżeli dziecko jeszcze nigdy nie miało do czynienia z programowaniem zachęcamy do wyboru kursu:
Jeżeli dziecko ma już doświadczenie prosimy o kontakt z sekretariatem, przeprowadzimy wtedy rozmowę, dzięki której będziemy mogli doradzić odpowiedni kurs.
Tel. do sekretariatu: 22 112 10 63
3. Ile kosztuje kurs?
Wszystkie ceny podane są w zakładce "Kursy i cennik".
4. Jak dokonuje się płatności?
- Wszystkich płatności dokonuje się po otrzymaniu ostatecznej umowy, którą generujemy od razu po zakończonej rejestracji.
- W przypadku kursów rocznych płatności można dokonać jednorazowo, semestralnie, kwartalnie lub miesięcznie - cena za lekcje od 38,5 zł
- W przypadku kursów krótkich, wakacyjnych oraz feryjnych, obowiązuje płatność jednorazowa.
5. Jakie są terminy zajęć?
Wszystkie terminy podane są w formularzu zapisowym. Formularz zapisowy
6. Czy uczeń musi posiadać własny komputer?
W przypadku zajęć stacjonarnych, zapewniamy sprzęt na miejscu, natomiast jeśli zdecydują się Państwo na zajęcia online, należy posiadać własny komputer wraz ze stałym łączem internetowym oraz mikrofonem, którzy przydaje się w komunikacji z nauczycielem.
7. Czy istnieje możliwość odrobienia zajęć?
- Zajęcia można odrobić w innym terminie (lub też innej lokalizacji lub Online).
- Dostępne terminy mogą Państwo sprawdzić w kalendarzu w panelu klienta.
- Po kliknięciu na termin, który chcą Państwo odrobić, pojawi się przycisk Odrób/ powtórz zajęcia.
-
Nalezy wybrac interesujący Państwa termin. Jeżeli żaden termin i lokalizacja nie odpowiada, możemy wysłać nagranie z zajęć online oraz materiały dla nieobecnych uczniów, dzięki którym lekcje można przerobić samodzielnie.
W takiej sytuacji prosimy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta. Tel. do sekretariatu: 22 112 10 63
8. Czy można zajęcia stacjonarne odrobić online?
- Tak. Dostępne terminy mogą Państwo sprawdzić w kalendarzu w panelu klienta.
- Po kliknięciu na termin, który chą Państwo odrobić, pojawi się przycisk Odrób/ powtórz zajęcia.
-
Nalezy wybrac interesujący Państwa termin. Jeżeli żaden termin i lokalizacja nie odpowiada, możemy wysłać nagranie z zajęć online oraz materiały dla nieobecnych uczniów, dzięki którym lekcje można przerobić samodzielnie.
W takiej sytuacji prosimy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta. Tel. do sekretariatu: 22 112 10 63
9. Jak wyglądają rezygnacje z zajęć?
- W przypadku rezygnacji po pierwszych zajęciach, zwracamy wszystkie wniesione płatności.
- W przypadku rezygnacji z zajęć rocznych po kolejnych zajęciach, rozliczani są Państwo na podstawie harmonogramu płatności - możliwa jest rezygnacja po każdej płatności bez okresu wypowiedzenia.
10. Jakie programy będą potrzebne do zajęć?
- Po akceptacji umowy, na adres e-mail podany podczas rejestracji otrzymają Państwo wiadomość z instrukcją instalacji narzędzi oraz linkiem do zajęć w przypadku formy online.
- Przy zajęciach stacjonarnych oprogramowanie zapewnione jest na miejscu.
11. Czy można zrobić 2 lekcje demo, ale z różnych kursów?
Tak, można zapisać się maksymalnie na 2 lekcje demo.
12. Czy obowiązuje zniżka przy rodzeństwie?
Tak, przysługuje zniżka 5% na każde z dzieci.
13. Czy można się zapisać do konkretnego trenera?
Docelowo na stronie internetowej podczas zapisu takie informacje nie są dostępne, ale po kontakcie z naszym biurem obsługi klienta będzie można zweryfikować czy konkretny trener prowadzi wybrane zajęcia oraz czy w jego grupie dostępne są jeszcze miejsca.
14. Co to jest panel klienta?
Jest to narzędzie ułatwiające sprawdzenie harmonogramu zajęć, dostęp do linku do zajęć, materiałów powtórzeniowych, discorda, kalendarza płatności, odrabiania zajęc i wielu innych elementów potrzebnych udziału w zajęciach.
15. Czy rodzic może uczestniczyć z uczniem w zajęciach?
Nie, w zajęciach uczestniczą jedynie uczniowie.
16. Czy mogę otrzymać fakturę za kurs?
Tak, do każdej z płatności dajemy możliwość otrzymania faktury dla osoby fizycznej, jak i na dane firmowe.
17. Czy otrzymam zwrot kosztów w razie nieobecności ucznia?
W przypadku nieobecności, zachęcamy do umowienia odrabiania zajęć przez panel klienta.
Dodatkowo, każdy uczestnik otrzymuje nagranie z lekcji wraz z materiałami powtórzeniowymi. Zgodnie z umową, należy uiścić opłatę również w przypadku nieobecności na danych zajęciach.
Rozpocznij swój biznes z Gigantami!