main page banner

Kursy programowania dla dzieci i młodzieży

Zapewnij dziecku lepszy start w przyszłość. 80% rodziców widzi pozytywny wpływ nauki programowania na zajęcia w szkole. Wybierz kurs
stat_icon

45

kursów dla dzieci i młodzieży

13

w tylu państwach programujemy
student_icon

130 000

uczniów w Polsce i na świecie

98%

uczniów zadowolonych z zajęć

Dlaczego warto uczyć się programowania z Gigantami?

Materiały powtórzeniowe

Każdy uczeń otrzymuje po każdej lekcji materiały powtórzeniowe z omówieniem najważniejszych zagadnień.

Nauczyciele-Programiści

Wykwalifikowana kadra z wiodących firm IT.

Grupa dla uczniów na Discordzie

Dostęp do grupy wsparcia dla uczniów - kontakt z nauczycielami, konkursy, nawiązywanie nowych relacji.

Materiały powtórzeniowe

Każdy uczeń otrzymuje po każdej lekcji materiały powtórzeniowe z omówieniem najważniejszych zagadnień.

Nauczyciele-Programiści

Wykwalifikowana kadra z wiodących firm IT.

Grupa dla uczniów na Discordzie

Dostęp do grupy wsparcia dla uczniów - kontakt z nauczycielami, konkursy, nawiązywanie nowych relacji.
banner image

Sprawdź nas! Wybierz darmową lekcję próbną

Zarezerwuj termin

Wybierz kurs dla Twojego dziecka

Podstawy tworzenia gier semestr 1 (Scratch, Minecraft) (Wiek 7-9 lat)

Konieczna jest umiejętność obsługi myszki, pisania, czytania i liczenia w zakresie 20. Sprawdź

Podstawy tworzenia gier semestr 2 (Kodu, zaawansowany Scratch) (Wiek 7-9 lat)

Rekomendowany dla uczniów, którzy ukończyli pierwszy semestr kursu Podstawy tworzenia gier lub znają Scratcha na poziomie średnio-zaawansowanym. Sprawdź

Przygody z programowaniem (Minecraft zaawansowany) (Wiek 7-9 lat)

Rekomendowany dla uczniów, którzy ukończyli drugi semestr kursu Podstawy tworzenia gier lub znają Scratcha na poziomie średnio-zaawansowanym. Sprawdź

Programy i Gry Komputerowe semestr 1 (Scratch, Minecraft Education) (Wiek 10-12 lat)

Sprawdź

Programy i Gry Komputerowe semestr 2 (App Inventor) (Wiek 10-12 lat)

Rekomendowany dla uczniów, którzy ukończyli pierwszy semestr kursu Programy i Gry Komputerowe lub znają Scratcha na poziomie średnio-zaawansowanym. Sprawdź

Python z Minecraftem (Wiek 10-12 lat)

Rekomendowany dla uczniów, którzy ukończyli drugi semestr kursu Programy i Gry Komputerowe lub znają inny język programowania na poziomie zaawansowanym. Sprawdź

ROBLOX z LUA semestr 1 (Wiek 10-12 lat)

Rekomendowany dla uczniów, którzy ukończyli kurs Python z Minecraftem lub znają inny język programowania na poziomie zaawansowanym. Sprawdź

Wstęp do Programowania w C# semestr 1 (Wiek 13-15 lat)

Sprawdź

Wstęp do Programowania w C# semestr 2 (Wiek 13-15 lat)

Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli pierwszy semestr kursu Wstęp do Programowania. Sprawdź

Wstęp do Programowania w C++ semestr 1 (Wiek 13-15 lat)

Sprawdź

Wstęp do Programowania w Pythonie semestr 1 (Wiek 13-15 lat)

Sprawdź

Wstęp do Programowania w C# semestr 1 (Wiek 16-18 lat)

Sprawdź

Wstęp do Programowania w C# semestr 2 (Wiek 16-18 lat)

Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli pierwszy semestr kursu Wstęp do Programowania. Sprawdź

Wstęp do Programowania w C++ semestr 1 (Wiek 16-18 lat)

Sprawdź

Wstęp do Programowania w Pythonie semestr 1 (Wiek 16-18 lat)

Sprawdź

Gigathon - Minecraft (Wiek 7-9 lat)

Sprawdź

Gigathon - Scratch (Wiek 10-12 lat)

Sprawdź

Gigathon - Python/C#/C++ (Wiek 13-18 lat)

Sprawdź

Podstawy tworzenia gier semestr 1 (Scratch, Minecraft) ONLINE (Wiek 7-9 lat)

Konieczna jest umiejętność obsługi myszki, pisania, czytania i liczenia w zakresie 20. Sprawdź

Podstawy tworzenia gier semestr 2 (Kodu, zaawansowany Scratch) ONLINE (Wiek 7-9 lat)

Rekomendowany dla uczniów, którzy ukończyli pierwszy semestr kursu Podstawy tworzenia gier lub znają Scratcha na poziomie średnio-zaawansowanym. Sprawdź

Przygody z programowaniem (Minecraft zaawansowany) ONLINE (Wiek 7-9 lat)

Rekomendowany dla uczniów, którzy ukończyli drugi semestr kursu Podstawy tworzenia gier lub znają Scratcha na poziomie średnio-zaawansowanym. Sprawdź

Programy i Gry Komputerowe semestr 1 ONLINE (Scratch, Minecraft Education) (Wiek 10-12 lat)

Sprawdź

Programy i Gry Komputerowe semestr 2 ONLINE (App Inventor) (Wiek 10-12 lat)

Rekomendowany dla uczniów, którzy ukończyli pierwszy semestr kursu Programy i Gry Komputerowe lub znają Scratcha na poziomie średnio-zaawansowanym. Sprawdź

Programy i gry komputerowe ONLINE - Kurs intensywny (Wiek 10-12 lat)

Zajęcia odbywać się będą dwa razy w tygodniu. Uczestnicy ukończą kurs przed wakacjami. Sprawdź

Python z Minecraftem ONLINE (Wiek 10-12 lat)

Rekomendowany dla uczniów, którzy ukończyli drugi semestr kursu Programy i Gry Komputerowe lub znają inny język programowania na poziomie zaawansowanym. Sprawdź

Wstęp do Programowania w C# semestr 1 ONLINE (Wiek 13-15 lat)

Sprawdź

Wstęp do Programowania w C# semestr 2 ONLINE (Wiek 13-15 lat)

Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli pierwszy semestr kursu Wstęp do Programowania. Sprawdź

Wstęp do programowania w C# ONLINE - Kurs intensywny (Wiek 13-15 lat)

Zajęcia odbywać się będą dwa razy w tygodniu. Uczestnicy ukończą kurs przed wakacjami. Sprawdź

Wstęp do Programowania w C++ semestr 1 ONLINE (Wiek 13-15 lat)

Sprawdź

Wstęp do Programowania w C# semestr 1 ONLINE (Wiek 16-18 lat)

Sprawdź

Wstęp do Programowania w C# semestr 2 ONLINE (Wiek 16-18 lat)

Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli pierwszy semestr kursu Wstęp do Programowania. Sprawdź

Wstęp do programowania w C# ONLINE - Kurs intensywny (Wiek 16-18 lat)

Zajęcia odbywać się będą dwa razy w tygodniu. Uczestnicy ukończą kurs przed wakacjami. Sprawdź

Wstęp do Programowania w C++ semestr 1 ONLINE (Wiek 16-18 lat)

Sprawdź

Narzędzia AI w praktyce (Wiek 7-9 lat)

Sprawdź

Kreator Minecrafta (Wiek 7-9 lat)

Minecraft zadziała tylko na systemie operacyjnym Windows 10/11 Sprawdź

Czempion Minecrafta (Wiek 7-9 lat)

Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli kurs Kreator Minecrafta. Minecraft zadziała tylko na systemie operacyjnym Windows 10/11 Sprawdź

Akademia młodego Youtubera (Wiek 7-9 lat)

Sprawdź

Narzędzia AI w praktyce (Wiek 10-12 lat)

Sprawdź

Akademia Sztucznej Inteligencji (Wiek 10-12 lat)

Sprawdź

Zaawansowana Akademia Sztucznej Inteligencji (Wiek 10-12 lat)

Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli kurs Akademia Sztucznej Inteligencji Sprawdź

Młody twórca stron internetowych (Wiek 10-12 lat)

Sprawdź

Narzędzia AI w praktyce (Wiek 13-15 lat)

Sprawdź

Twórca stron internetowych (Wiek 13-15 lat)

Sprawdź

Zaawansowany twórca stron internetowych (Wiek 13-15 lat)

Kurs dla uczniów, którzy ukończyli kurs Twórca stron internetowych Sprawdź

Ekspert stron internetowych (Wiek 13-15 lat)

Kurs dla uczniów, którzy ukończyli kurs Zaawansowany twórca stron internetowych Sprawdź

Narzędzia AI w praktyce (Wiek 16-18 lat)

Sprawdź

Twórca stron internetowych (Wiek 16-18 lat)

Sprawdź

Zaawansowany twórca stron internetowych (Wiek 16-18 lat)

Kurs dla uczniów, którzy ukończyli kurs Twórca stron internetowych Sprawdź

Ekspert stron internetowych (Wiek 16-18 lat)

Kurs dla uczniów, którzy ukończyli kurs Zaawansowany twórca stron internetowych Sprawdź

Młody grafik komputerowy - grafika rastrowa (Wiek 10-12 lat)

Sprawdź

Młody grafik komputerowy - grafika wektorowa (Wiek 10-12 lat)

Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli kurs Młody grafik komputerowy - grafika rastrowa Sprawdź

Grafik komputerowy - grafika rastrowa (Wiek 13-15 lat)

Sprawdź

Grafik komputerowy - grafika wektorowa (Wiek 13-15 lat)

Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli kurs Grafik komputerowy - grafika rastrowa Sprawdź

Grafik 3D - Blender (Wiek 13-15 lat)

Sprawdź

Zaawansowany Grafik 3D - Blender (Wiek 13-15 lat)

Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli kurs "Grafik 3D - Blender" Sprawdź

Grafik 3D - Blender (Wiek 16-18 lat)

Sprawdź

Zaawansowany Grafik 3D - Blender (Wiek 16-18 lat)

Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli kurs "Grafik 3D - Blender" Sprawdź

Grafik komputerowy - grafika rastrowa (Wiek 16-18 lat)

Sprawdź

Grafik komputerowy - grafika wektorowa (Wiek 16-18 lat)

Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli kurs Grafik komputerowy - grafika rastrowa Sprawdź

Grafika 3D ONLINE (Wiek 10-12 lat)

Sprawdź

Grafika 2D ONLINE (Wiek 10-12 lat)

Sprawdź

Grafika 2D ONLINE (Wiek 13-15 lat)

Sprawdź

Grafika 3D ONLINE (Wiek 13-15 lat)

Sprawdź

Bezpłatna lekcja próbna - Scratch (Wiek 7-9 lat)

Konieczna jest umiejętność obsługi myszki, pisania, czytania i liczenia w zakresie 20. Sprawdź

Bezpłatna lekcja próbna - Minecraft (Wiek 7-9 lat)

Konieczna jest umiejętność obsługi myszki, pisania, czytania i liczenia w zakresie 20. Sprawdź

Bezpłatna lekcja próbna - Scratch (Wiek 10-12 lat)

Sprawdź

Bezpłatna lekcja próbna - ROBLOX (Wiek 10-12 lat)

Sprawdź

Bezpłatna lekcja próbna - Projektowanie aplikacji na smartfony (Wiek 10-12 lat)

Sprawdź

Bezpłatna lekcja próbna - C# i Visual Studio (Wiek 13-18 lat)

Sprawdź

Bezpłatna lekcja próbna - Tworzenie stron internetowych (Wiek 13-18 lat)

Sprawdź

Bezpłatna lekcja próbna - Python (Wiek 13-18 lat)

Sprawdź

Narzędzia AI w praktyce Online (Wiek 7-9 lat)

Sprawdź

Kurs online - Kreator Minecrafta (Wiek 7-9 lat)

Minecraft zadziała tylko na systemie operacyjnym Windows 10/11 Sprawdź

Kurs online - Czempion Minecrafta (Wiek 7-9 lat)

Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli kurs Kreator Minecrafta. Minecraft zadziała tylko na systemie operacyjnym Windows 10/11 Sprawdź

Kurs online - Akademia młodego Youtubera (Wiek 7-9 lat)

Sprawdź

Narzędzia AI w praktyce Online (Wiek 10-12 lat)

Sprawdź

Kurs online - Akademia Sztucznej Inteligencji (Wiek 10-12 lat)

Sprawdź

Kurs online - Zaawansowana Akademia Sztucznej Inteligencji (Wiek 10-12 lat)

Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli kurs Akademia Sztucznej Inteligencji Sprawdź

Kurs online - Młody twórca stron internetowych (Wiek 10-12 lat)

Sprawdź

Narzędzia AI w praktyce Online (Wiek 13-15 lat)

Sprawdź

Kurs online - Twórca stron internetowych (Wiek 13-15 lat)

Sprawdź

Kurs online - Zaawansowany twórca stron internetowych (Wiek 13-15 lat)

Kurs dla uczniów, którzy ukończyli kurs Twórca stron internetowych Sprawdź

Kurs online - Ekspert stron internetowych (Wiek 13-15 lat)

Kurs dla uczniów, którzy ukończyli kurs Zaawansowany twórca stron internetowych Sprawdź

Narzędzia AI w praktyce Online (Wiek 16-18 lat)

Sprawdź

Kurs online - Twórca stron internetowych (Wiek 16-18 lat)

Sprawdź

Kurs online - Zaawansowany twórca stron internetowych (Wiek 16-18 lat)

Kurs dla uczniów, którzy ukończyli kurs Twórca stron internetowych Sprawdź

Kurs online - Ekspert stron internetowych (Wiek 16-18 lat)

Kurs dla uczniów, którzy ukończyli kurs Zaawansowany twórca stron internetowych Sprawdź

Kurs online - Młody grafik komputerowy - grafika rastrowa (Wiek 10-12 lat)

Sprawdź

Kurs online - Młody grafik komputerowy - grafika wektorowa (Wiek 10-12 lat)

Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli kurs Młody grafik komputerowy - grafika rastrowa Sprawdź

Kurs online - Grafik komputerowy, grafika rastrowa (Wiek 13-15 lat)

Sprawdź

Kurs online - Grafik komputerowy - grafika wektorowa (Wiek 13-15 lat)

Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli kurs Grafik komputerowy - grafika rastrowa Sprawdź

Kurs online - Grafik 3D - Blender (Wiek 13-15 lat)

Sprawdź

Kurs online - Zaawansowany Grafik 3D - Blender (Wiek 13-15 lat)

Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli kurs "Grafik 3D - Blender" Sprawdź

Kurs online - Grafik komputerowy - grafika rastrowa (Wiek 16-18 lat)

Sprawdź

Kurs online - Grafik 3D - Blender (Wiek 16-18 lat)

Sprawdź

Kurs online - Zaawansowany Grafik 3D - Blender (Wiek 16-18 lat)

Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli kurs "Grafik 3D - Blender" Sprawdź

Kurs online - Grafik komputerowy - grafika wektorowa (Wiek 16-18 lat)

Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli kurs Grafik komputerowy - grafika rastrowa Sprawdź

Bezpłatna lekcja próbna - Scratch ONLINE (Wiek 7-9 lat)

Konieczna jest umiejętność obsługi myszki, pisania, czytania i liczenia w zakresie 20. Sprawdź

Bezpłatna lekcja próbna - Scratch ONLINE (Wiek 10-12 lat)

Sprawdź

Bezpłatna lekcja próbna - Tworzenie stron internetowych ONLINE (Wiek 10-12 lat)

Sprawdź

Bezpłatna lekcja próbna - C# ONLINE (Wiek 13-18 lat)

Sprawdź

Bezpłatna lekcja próbna - Python ONLINE (Wiek 13-18 lat)

Sprawdź

Bezpłatna lekcja próbna - C++ ONLINE (Wiek 13-18 lat)

Sprawdź

Matematyka z Minecraftem klasa 3 (Wiek 7-9 lat)

Sprawdź

Matematyka z Minecraftem klasa 4 (Wiek 10-12 lat)

Sprawdź

Matematyka z Minecraftem klasa 5 (Wiek 10-12 lat)

Sprawdź

Opinie rodziców i uczniów

opinion1 opinion1 opinion1
 

Programistyczne prace naszych uczniów

Kto u nas uczy?

teacher-hubert

Hubert Januszek

Software Engineer
teacher-przemek

Przemysław Folholc

Programmer
teacher-dominika

Dominika Rola

Research and teaching assistant

Szkoła programowania dla dzieci i młodzieży

Kursy programowania dla dzieci to wspaniała okazja, aby wprowadzić dziecko w świat technologii i zapewnić mu przyszłość w dzisiejszym świecie. Dzięki nim dzieci i młodzież mogą zdobyć nowe umiejętności i otworzyć się na fascynujący świat informatyki.

Zachęcamy do odkrycia potencjału swojego dziecka i zapisania go na kurs programowania już dziś! Nasze zajęcia prowadzone są przez doświadczonych nauczycieli, którzy pomogą Twojemu dziecku rozwijać swoje umiejętności i pasję.

Kursy programowania stacjonarnie i online

Jeśli szukasz zajęć pozalekcyjnych dla swojego dziecka, to z pewnością wiesz, że wybór jest ogromny i trudno się zdecydować. Ale jeśli Twoje dziecko jest zainteresowane nowymi technologiami i chce nauczyć się programowania, to kursy oferowane przez naszą firmę są doskonałą opcją.

Programowanie to nie tylko umiejętność korzystania z komputera, ale także świetny sposób na rozwijanie logicznego myślenia i kreatywności. Dzięki naszym kursom, Twoje dziecko będzie mogło poznać tajniki programowania i zacząć tworzyć własne gry, aplikacje czy strony internetowe. 

Jakie zajęcia pozalekcyjne wybrać?

Nasze kursy programowania dla dzieci i młodzieży to idealna okazja, aby Twoje dziecko zdobyło nowe umiejętności, rozwijało kreatywność oraz naukę logicznego myślenia. Dzięki naszym zajęciom Twoje dziecko będzie w stanie stworzyć własną grę komputerową, aplikację mobilną czy strone internetową - co pozwoli mu na przekucie swoich pomysłów w realne projekty.

Nasza metodyka nauczania programowania opiera się na twórczym myśleniu, a nie tylko bezmyślnym siedzeniu przed ekranem. Zajęcia są prowadzone w sposób interaktywny, co sprawia, że Twoje dziecko będzie się uczyć poprzez zabawę i eksperymentowanie.

Szkoła programowania dla dzieci i młodzieży

Kursy programowania dla dzieci to wspaniała okazja, aby wprowadzić dziecko w świat technologii i zapewnić mu przyszłość w dzisiejszym świecie. Dzięki nim dzieci i młodzież mogą zdobyć nowe umiejętności i otworzyć się na fascynujący świat informatyki.

Zachęcamy do odkrycia potencjału swojego dziecka i zapisania go na kurs programowania już dziś! Nasze zajęcia prowadzone są przez doświadczonych nauczycieli, którzy pomogą Twojemu dziecku rozwijać swoje umiejętności i pasję.

Kursy programowania stacjonarnie i online

Jeśli szukasz zajęć pozalekcyjnych dla swojego dziecka, to z pewnością wiesz, że wybór jest ogromny i trudno się zdecydować. Ale jeśli Twoje dziecko jest zainteresowane nowymi technologiami i chce nauczyć się programowania, to kursy oferowane przez naszą firmę są doskonałą opcją.

Programowanie to nie tylko umiejętność korzystania z komputera, ale także świetny sposób na rozwijanie logicznego myślenia i kreatywności. Dzięki naszym kursom, Twoje dziecko będzie mogło poznać tajniki programowania i zacząć tworzyć własne gry, aplikacje czy strony internetowe. 

Jakie zajęcia pozalekcyjne wybrać?

Nasze kursy programowania dla dzieci i młodzieży to idealna okazja, aby Twoje dziecko zdobyło nowe umiejętności, rozwijało kreatywność oraz naukę logicznego myślenia. Dzięki naszym zajęciom Twoje dziecko będzie w stanie stworzyć własną grę komputerową, aplikację mobilną czy strone internetową - co pozwoli mu na przekucie swoich pomysłów w realne projekty.

Nasza metodyka nauczania programowania opiera się na twórczym myśleniu, a nie tylko bezmyślnym siedzeniu przed ekranem. Zajęcia są prowadzone w sposób interaktywny, co sprawia, że Twoje dziecko będzie się uczyć poprzez zabawę i eksperymentowanie.

Najczęściej zadawane pytania

1. Jak mogę zapisać się na kursy programowania?

Zapisów można dokonać klikając poniższy link. Zostaniesz przekierowany do formularza z wyborem grup i terminów.

Zapisy i terminarz

2. Jak wybrać odpowiedni kurs programowania dla dziecka?

Jeżeli dziecko jeszcze nigdy nie miało do czynienia z programowaniem zachęcamy do wyboru kursu:

Dla uczniów w wieku 7-9 lat Podstawy tworzenia gier Szczegółowy opis kursu tworzenia gier
Dla uczniów w wieku 10-12 lat Programy i gry komputerowe Szczegółowy opis kursu programy i gry komputerowe
Dla uczniów w wieku 13-19 lat Wstęp do programowania Szczegółowy opis kursu wstęp do programowania

Jeżeli dziecko ma już doświadczenie prosimy o kontakt z sekretariatem, przeprowadzimy wtedy rozmowę, dzięki której będziemy mogli doradzić odpowiedni kurs.

Tel. do sekretariatu: 22 112 10 63

3. Ile kosztuje kurs?

Wszystkie ceny podane są w zakładce "Kursy i cennik".

4. Jak dokonuje się płatności?

  • Wszystkich płatności dokonuje się po otrzymaniu ostatecznej umowy, którą wysyłamy od razu po zakończonej rejestracji.
  • W przypadku kursów semestralnych płatności można dokonać jednorazowo bądź w ratach (ilość rat zależy od długości trwania kursu) - cena w przypadku płatności jednorazowej jest niższa o kwotę 100zł.
  • W przypadku kursów krótkich, wakacyjnych oraz feryjnych, obowiązuje płatność jednorazowa.

5. Jakie są terminy zajęć?

Wszystkie terminy podane są w formularzu zapisowym.  Formularz zapisowy

6. Czy uczeń musi posiadać własny komputer?

W przypadku zajęć stacjonarnych, zapewniamy sprzęt na miejscu, natomiast jeśli zdecydują się Państwo na zajęcia online, należy posiadać własny komputer wraz ze stałym łączem internetowym oraz mikrofonem, którzy przydaje się w komunikacji z nauczycielem.

7. Czy istnieje możliwość odrobienia zajęć?

  • Zajęcia można odrobić w innym terminie (lub też innej lokalizacji lub Online).
  • Dostępne terminy mogą Państwo sprawdzić w kalendarzu w panelu klienta.
  • Po kliknięciu na termin, który chą Państwo odrobić, pojawi się przycisk Odrób/ powtórz zajęcia.
  • Nalezy wybrac interesujący Państwa termin. Jeżeli żaden termin i lokalizacja nie odpowiada, możemy wysłać nagranie z zajęć online oraz materiały dla nieobecnych uczniów, dzięki którym lekcje można przerobić samodzielnie.

    W takiej sytuacji prosimy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta. Tel. do sekretariatu: 22 112 10 63

8. Czy można zajęcia stacjonarne odrobić online?

  • Tak. Dostępne terminy mogą Państwo sprawdzić w kalendarzu w panelu klienta.
  • Po kliknięciu na termin, który chą Państwo odrobić, pojawi się przycisk Odrób/ powtórz zajęcia.
  • Nalezy wybrac interesujący Państwa termin. Jeżeli żaden termin i lokalizacja nie odpowiada, możemy wysłać nagranie z zajęć online oraz materiały dla nieobecnych uczniów, dzięki którym lekcje można przerobić samodzielnie.

    W takiej sytuacji prosimy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta. Tel. do sekretariatu: 22 112 10 63

9. Jak wyglądają rezygnacje z zajęć semestralnych?

  • W przypadku rezygnacji po pierwszych zajęciach, zwracamy wszystkie wniesione płatności.
  • W przypadku rezygnacji z zajęć semestralnych po kolejnych zajęciach, rozliczani są Państwo na podstawie 30-dniowego okresu wypowiedzenia. Za zajęcia zawarte w tym okresie należy uiścić opłatę, zaś uczeń może brać udział w lekcjach do koća okresu wypowiedzenia.

10. Jakie programy będą potrzebne do zajęć?

  • Po akceptacji umowy, na adres e-mail podany podczas rejestracji otrzymają Państwo wiadomość z instrukcją instalacji narzędzi oraz linkiem do zajęć w przypadku formy online.
  • Przy zajęciach stacjonarnych oprogramowanie zapewnione jest na miejscu.

11. Czy można zrobić 2 lekcje demo, ale z różnych kursów?

Tak, można zapisać się maksymalnie na 2 lekcje demo.

12. Czy obowiązuje zniżka przy rodzeństwie?

Tak, przysługuje zniżka 5% na każde z dzieci.

13. Czy można się zapisać do konkretnego trenera?

Docelowo na stronie internetowej podczas zapisu takie informacje nie są dostępne, ale po kontakcie z naszym biurem obsługi klienta będzie można zweryfikować czy konkretny trener prowadzi wybrane zajęcia oraz czy w jego grupie dostępne są jeszcze miejsca.

14. Co to jest panel klienta?

Jest to narzędzie ułatwiające sprawdzenie harmonogramu zajęć, dostęp do linku do zajęć, materiałów powtórzeniowych, discorda, kalendarza płatności, odrabiania zajęc i wielu innych elementów potrzebnych udziału w zajęciach.

15. Czy rodzic może uczestniczyć z uczniem w zajęciach?

Nie, w zajęciach uczestniczą jedynie uczniowie.

16. Czy mogę otrzymać fakturę za kurs?

Tak, do każdej z płatności dajemy możliwość otrzymania faktury dla osoby fizycznej, jak i na dane firmowe.

17. Czy otrzymam zwrot kosztów w razie nieobecności ucznia?

W przypadku nieobecności, zachęcamy do umowienia odrabiania zajęć przez panel klienta.

Dodatkowo, każdy uczestnik otrzymuje nagranie z lekcji wraz z materiałami powtórzeniowymi. Zgodnie z umową, należy uiścić opłatę również w przypadku nieobecności na danych zajęciach.

Rozpocznij swój biznes z Gigantami

Dołącz do nas!

success

Pomyślnie użyto kodu lojalnościowego. Kod zostanie uwzględniony przy rejestracji na kurs.