Unia Europejska

Konieczna jest umiejętność obsługi myszki, pisania, czytania i liczenia w zakresie 20.

Przed tobą wyzwanie Łowcy Pokemonów! Wybieramy się na polowanie… Pokemony ukrywają się w zaroślach i przemykają przez polanę. Jeśli będziesz wystarczająco szybki, uda Ci się je zdobyć i zamknąć w Twoim Pokeballu. Ojej, a co to? Na polanę wkradł się Cripachu - Creeper przebrany za Pikachu! Trzeba na niego uważać, bo spotkanie z nim grozi wybuchem… Czy dasz radę złapać wszystkie Pokemony?

Harmonogram zajęć 1 spotkanie


Wielkość grupy Maksymalnie do 10 osób


Płatność Bezpłatnie


bezpłatne 0,00 zł


Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Zajęcia przeznaczone są dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z programowaniem. Podczas lekcji pracujemy w Scratchu - to język programowania stworzony specjalnie do nauki dla najmłodszych. Dzięki możliwościom tego środowiska uczniowie w czasie zajęć stworzą swoją pierwszą grę. Programowanie w Scratchu jest przystępne dla początkujących - podczas zajęć korzystamy z bloków i z ich pomocą dodajemy kolejne elementy do naszej gry.

Program kursu

Podczas zajęć krok po kroku zaprogramujemy grę zręcznościową, która polega na łapaniu pokemonów. Poznamy podstawowe bloki potrzebne do stworzenia gry oraz zapoznamy się ze środowiskiem Scratch.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst