Unia Europejska

Rekomendowany dla uczniów, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z pisaniem, czytaniem oraz obsługą komputera.

Rakieta wspomagana przez sztuczną inteligencję Cosmica została uszkodzona w deszczu meteorytów. Moduł sztucznej inteligencji się przepalił, musisz przejąć stery i wylecieć poza deszcz asteroid, inaczej statek się rozbije. Jesteś ostatnią nadzieją załogi, trzymam za Ciebie kciuki, tylko ty możesz ochronić nas przed katastrofą.

  • 1 spotkanie (warsztat)

  • 2 x 45 min (czas trwania)

  • Max. ilość osób (10)


bezpłatne 0,00 zł


Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Zajęcia wprowadzają uczestników w podstawy programowania. Warsztaty wykorzystują środowisko programowania ScratchJr ze względu na prosty interfejs graficzny, umożliwiający dziecku eksperymentowanie z programowaniem w intuicyjny sposób.

Program kursu

Lubisz grać w gry, a może chciałeś/aś kiedyś stworzyć swoją własną grę? Słyszałeś/aś o sztucznej inteligencji, zastanawiasz się w czym może ona pomóc ludziom? Jeżeli choć raz odpowiedziałeś/aś tak to te zajęcia są właśnie dla Ciebie. Stworzymy na zajęciach j grę zręcznościową w środowisku ScratchJr.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst