Unia Europejska

Połączenie Pythona z Minecraftem? Tylko my potrafimy łączyć te dwa światy w jeden. Przeniesiemy się do świata Minecrafta i przy pomocy języka programowania Python zawładniemy tym światem. Ale to nie wszystko! Wskoczymy też na chwilę do świata Robloxa, który jest miejscem pełnym przygód, przeciwników, wyzwań ale czy można się czegoś w nim nauczyć? Znamy odpowiedź na to pytanie. Podczas kursu tworzymy najpopularniejsze gry ucząc się zaawansowanego języka programowania Lua. Przeżyjmy razem niezapomnianą przygodę.

  • do 36 spotkań raz w tygodniu po 2 lekcje trwające 45 min (przez cały rok)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)


cena za lekcję od: 39,50 zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Kurs "Programowanie w Minecraft i Roblox", obejmuje naukę języka Python z wykorzystaniem platformy Microsoft MakeCode (Minecraft Education). Uczniowie poznają ten profesjonalny język, tworząc nowe elementy w świecie gry Minecraft, co pozwala na zapoznanie się z elementarnymi konstrukcjami Pythona oraz platformy MakeCode. Kolejnym etapem jest poznanie środowiska Roblox Studio, jest ono idealne dla tych, którzy chcą zgłębić zaawansowane tajniki tworzenia gier w ROBLOX z użyciem języka LUA. Na każdej lekcji uczniowie rozwijają umiejętności programistyczne. Podczas kursu poznamy przydatne narzędzia AI, które wspomogą naszą pracę i naukę.

Program kursu

Celem lekcji jest zapoznanie ucznia z językiem Python poprzez grę Minecraft. Poznanie zmiennych, pobieranie i ustawianie pozycji gracza. Uczestnicy zostaną zapoznani z platformą MakeCode.
Celem zajęć będzie poznanie poleceń, które umożliwią tworzenie zarówno pojedynczych bloków jak i złożonych brył, kształtów.
Celem zajęć będzie poznanie zdarzeń, które umożliwią tworzenie konstrukcji za pomocą czatu.
Celem zajęć będzie poznanie mechanizmów odpowiadających za pojawianie się różnego rodzaju mobów oraz przedmiotów w grze z wykorzystaniem pętli.
Celem zajęć będzie stworzenie areny walk i zaprogramowanie rozgrywki: system tworzenia poziomów, ekwipunek gracza, ulepszenia.
Celem zajęć będzie stworzenie rozbudowanego toru gdzie na gracza będą czekać różnego rodzaju przeszkody. Uczestnicy zostaną zapoznani z instrukcją warunkową.
Celem zajęć będzie kontynuacja i rozbudowanie projektu z poprzednich zajęć.
Celem zajęć będzie poznanie konstruktora ułatwiającego budowanie złożonych konstrukcji w grze. Poznane narzędzie pozwoli zaprojektować etapy wymagające od gracza dobrej zręczności i refleksu.
Celem zajęć będzie kontynuacja i rozbudowanie projektu z poprzednich zajęć.
Celem zajęć będzie poznanie agenta – osobistego pomocnika w grze Minecraft.
Celem zajęć będzie zaprojektowanie rozbudowanej rozgrywki. Uczestnicy będą musieli obronić zamek przed najeźdźcą wykorzystując wszystkie poznane do tej pory techniki.
Celem zajęć będzie kontynuacja i rozbudowanie projektu z poprzednich zajęć.
Celem zajęć będzie powtórzenie materiału poznanego w trakcie trwania semestru.
Uczestnicy stworzą małą wyspę, na której ukryją rudę złota, posadzą drzewa, zaprogramują przeciwników z którymi stoczą walkę używając kodu Python. Uczniowie utrwalą wiedzę jak korzystać z funkcji i pętli oraz instrukcji warunkowych.
Celem zajęć jest przygotowanie kodu który będzie zawierał kilka kluczowych elementów dla funkcjonowania farmy takich jak: dom farmera, zagroda zwierząt, studnia oraz pole uprawne zaprogramują również samodzielnie agenta do zbierania plonów. Uczniowie utrwalą wiedzę jak korzystać z funkcji i pętli w Pythonie.
Gracze wybudują labirynt składający się z wielu struktur. Zapełnią korytarze niebezpiecznymi przeciwnikami i wyruszą na poszukiwanie tajemniczego bloku diamentu. Uczniowie zapoznają się przy tym z pojęciem słowników w języku Python.
Celem zajęć jest przygotowanie projektu, w którym gracz w odpowiedni sposób aktywuje określone zdarzenia dotyczące np. pokonania moba bądź zniszczenia jakiegoś bloku. Uczniowie mają utrwalić wiedzę dotyczącą samodzielnego programowania agenta oraz wpływu na świat Minecrafta.
Celem lekcji będzie zapoznanie się ze środowiskiem Roblox Studio. Uczniowie poznają podstawy w jaki sposób tworzyć przedmioty, obiekty, określać rodzaj materiału, kolory oraz jak modyfikować ich wielkość, położenie. Każdy uczestnik przygotuje swoją własną mapę i przetestuje dodając gracza.
Celem zajęć będzie przedstawienie podstawowych zagadnień języka Lua. Uczestnicy wykorzystają zmienne do modyfikacji obiektów oraz zaprogramowania wybuchu.
Celem zajęć będzie stworzenie rozbudowanego toru usłanego licznymi przeszkodami. Uczniowie zaprojektują system checkpoint. Za pomocą edytora modeli stworzą różnego rodzaju etapy zawierające przeszkody statyczne oraz ruchome. Przy użyciu języka LUA , uczestnicy zaprogramują między innymi Super Jump, przeszkody niszczące naszego gracza oraz zasadzki tymczasowe.
Celem lekcji będzie stworzenie tablicy informacyjnej, dodanie dodatkowych napisów oraz programu, który będzie powodował, że nasze napisy zaczną się obracać i kolejnego który będzie sprawiał, że nasza tablica zacznie lewitować.
Celem lekcji będzie stworzenie sklepu z bronią które pozwolą nam na walkę z Zombiakami oraz gotówki z możliwością zbierania i tablicy wyświetlającej ich ilość.
Kontynuacja poprzedniej lekcji
Celem lekcji będzie stworzenie systemu spawningu zombiaków.
Celem lekcji będzie ulepszenie rozgrywki - wprowadzenie rund z falami zombie.
Celem zajęć będzie poznanie zaawansowanych tajemnic budowniczego Robloxa. Rozpoczniemy prace na stworzeniem gry typu Tycoon.
Celem zajęć będzie kontynuacja prac nad grą Tycoon.
Celem zajęć będzie kontynuacja prac nad grą Tycoon.
Celem zajęć będzie kontynuacja prac nad grą Tycoon.
Celem zajęć będzie kontynuacja prac nad grą Tycoon.
Celem zajęć będzie dokończenie gry Tycoon. Na zajęciach powtórzymy materiał z semestru.
Celem lekcji będzie zapoznanie się z dobrymi praktykami projektowania poziomów oraz ciekawym rozbudowaniem map.
Celem lekcji będzie szczegółowe poznanie narzędzi i ich właściwości.
Celem lekcji będzie poznanie zaawansowanych możliwości Roblox Studio i jego możliwości w kierunku dodawania zaawansowanych tekstur.
Celem lekcji będzie wprowadzenie dodatkowych skrzynek z atrakcjami do rozgrywki.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst