Unia Europejska

Połączenie Pythona z Minecraftem? Tylko my potrafimy łączyć te dwa światy w jeden. Przeniesiemy się do świata Minecrafta i przy pomocy języka programowania Python zawładniemy tym światem. Ale to nie wszystko! Wskoczymy też na chwilę do świata Robloxa, który jest miejscem pełnym przygód, przeciwników, wyzwań ale czy można się czegoś w nim nauczyć? Znamy odpowiedź na to pytanie. Podczas kursu tworzymy najpopularniejsze gry ucząc się zaawansowanego języka programowania Lua. Przeżyjmy razem niezapomnianą przygodę.

  • 48 spotkań raz w tygodniu po 2 lekcje trwające 45 min (przez cały rok)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)


cena za lekcję od: 39,50 zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Kurs "Programowanie w Minecraft i Roblox", obejmuje naukę języka Python z wykorzystaniem platformy Microsoft MakeCode (Minecraft Education). Uczniowie poznają ten profesjonalny język, tworząc nowe elementy w świecie gry Minecraft, co pozwala na zapoznanie się z elementarnymi konstrukcjami Pythona oraz platformy MakeCode. Kolejnym etapem jest poznanie środowiska Roblox Studio, jest ono idealne dla tych, którzy chcą zgłębić zaawansowane tajniki tworzenia gier w ROBLOX z użyciem języka LUA. Na każdej lekcji uczniowie rozwijają umiejętności programistyczne. Podczas kursu poznamy przydatne narzędzia AI, które wspomogą naszą pracę i naukę.

Program kursu

Celem lekcji jest zapoznanie ucznia z językiem Python poprzez grę Minecraft. Poznanie zmiennych, pobieranie i ustawianie pozycji gracza. Uczestnicy zostaną zapoznani z platformą MakeCode.
Celem zajęć będzie poznanie poleceń, które umożliwią tworzenie zarówno pojedynczych bloków jak i złożonych brył, kształtów.
Celem zajęć będzie poznanie zdarzeń, które umożliwią tworzenie konstrukcji za pomocą czatu.
Celem zajęć będzie poznanie mechanizmów odpowiadających za pojawianie się różnego rodzaju mobów oraz przedmiotów w grze z wykorzystaniem pętli.
Celem zajęć będzie stworzenie areny walk i zaprogramowanie rozgrywki: system tworzenia poziomów, ekwipunek gracza, ulepszenia.
Celem zajęć będzie stworzenie rozbudowanego toru gdzie na gracza będą czekać różnego rodzaju przeszkody. Uczestnicy zostaną zapoznani z instrukcją warunkową.
Celem zajęć będzie kontynuacja i rozbudowanie projektu z poprzednich zajęć.
Celem zajęć będzie poznanie konstruktora ułatwiającego budowanie złożonych konstrukcji w grze. Poznane narzędzie pozwoli zaprojektować etapy wymagające od gracza dobrej zręczności i refleksu.
Celem zajęć będzie kontynuacja i rozbudowanie projektu z poprzednich zajęć.
Celem zajęć będzie poznanie agenta – osobistego pomocnika w grze Minecraft.
Celem zajęć będzie zaprojektowanie rozbudowanej rozgrywki. Uczestnicy będą musieli obronić zamek przed najeźdźcą wykorzystując wszystkie poznane do tej pory techniki.
Celem zajęć będzie kontynuacja i rozbudowanie projektu z poprzednich zajęć.
Celem zajęć będzie powtórzenie materiału poznanego w trakcie trwania semestru.
Celem lekcji będzie zapoznanie się ze środowiskiem Roblox Studio. Uczniowie poznają podstawy w jaki sposób tworzyć przedmioty, obiekty, określać rodzaj materiału, kolory oraz jak modyfikować ich wielkość, położenie. Każdy uczestnik przygotuje swoją własną mapę i przetestuje dodając gracza.
Celem zajęć będzie przedstawienie podstawowych zagadnień języka Lua. Uczestnicy wykorzystają zmienne do modyfikacji obiektów oraz zaprogramowania wybuchu.
Celem zajęć będzie stworzenie rozbudowanego toru usłanego licznymi przeszkodami. Uczniowie zaprojektują system checkpoint. Za pomocą edytora modeli stworzą różnego rodzaju etapy zawierające przeszkody statyczne oraz ruchome. Przy użyciu języka LUA , uczestnicy zaprogramują między innymi Super Jump, przeszkody niszczące naszego gracza oraz zasadzki tymczasowe.
Celem lekcji będzie stworzenie tablicy informacyjnej, dodanie dodatkowych napisów oraz programu, który będzie powodował, że nasze napisy zaczną się obracać i kolejnego który będzie sprawiał, że nasza tablica zacznie lewitować.
Celem lekcji będzie stworzenie sklepu z bronią które pozwolą nam na walkę z Zombiakami oraz gotówki z możliwością zbierania i tablicy wyświetlającej ich ilość.
Kontynuacja poprzedniej lekcji
Celem lekcji będzie stworzenie systemu spawningu zombiaków.
Celem lekcji będzie ulepszenie rozgrywki - wprowadzenie rund z falami zombie.
Celem zajęć będzie poznanie zaawansowanych tajemnic budowniczego Robloxa. Rozpoczniemy prace na stworzeniem gry typu Tycoon.
Celem zajęć będzie kontynuacja prac nad grą Tycoon.
Celem zajęć będzie kontynuacja prac nad grą Tycoon.
Celem zajęć będzie kontynuacja prac nad grą Tycoon.
Celem zajęć będzie kontynuacja prac nad grą Tycoon.
Celem zajęć będzie dokończenie gry Tycoon. Na zajęciach powtórzymy materiał z semestru.
Celem lekcji będzie zapoznanie się z dobrymi praktykami projektowania poziomów oraz ciekawym rozbudowaniem map.
Celem lekcji będzie szczegółowe poznanie narzędzi i ich właściwości.
Celem lekcji będzie poznanie zaawansowanych możliwości Roblox Studio i jego możliwości w kierunku dodawania zaawansowanych tekstur.
Celem lekcji będzie omówienie i rozpoczęcie budowy symulatora gry, która tematyką będzie nawiązywać do popularnych gier na Robloxie ze zwierzakami. Gry tego typu zyskują miliony wyświetleń i zdobywają wiele Robuxów.
Celem lekcji będzie stworzenie zwierzaka do symulatora. Piesek, kotek, a może żółwik, każdy z nas ma jakiegoś ulubionego zwierzaka. Chcesz, żeby podążał za tobą twój ulubiony pupil, z nami to nic trudnego!
Celem lekcji będzie kontynuacja i rozbudowa systemu zwierzaka do symulatora. Będziemy tworzyli system, który pozwoli na nazwanie naszego ulubionego zwierzaka.
Celem lekcji będzie ulepszenie systemu dla zwierzaków. Więcej zwierzaków, to szybsze zdobywanie złota i diamentów. Cztery, sześć, a może nawet osiem, każdy dodatkowy zwierzak przyda się do pomocy!
Celem lekcji będzie stworzenie systemu generowania obiektów do symulatora. Złoto i diamenty bardzo często pojawiają się w grach, w naszej rozgrywce będzie polegać na tym, aby zebrać ich jak najwięcej to dzięki nim zdobędziemy lepsze zwierzaki.
Celem lekcji będzie kontynuacja systemu generowania obiektów do symulatora. Wielka skrzynia to wielkie wyzwanie dla naszych pupili, jednak skrywają one dużo złota i diamentów, warto się nimi zainteresować! Na tej lekcji odbędzie się również Quiz.
Celem lekcji będzie rozpoczęcie tworzenia systemu płatnych przejść do nowych etapów. Niedostępne miejsca zawsze ciekawią nowych graczy, jest to motywacja, aby odblokować wszystko co możliwe!
Celem lekcji jest kontynuacja systemu płatnych przejść do nowych etapów. Każdy etap skrywa swoje tajemnice, już na tej lekcji sprawdzisz jak odblokować nowe przejścia do zablokowanych obszarów!
Celem lekcji będzie stworzenie systemu losowania zwierzaków. Losowanie w specjalnych jajkach to już tradycja symulatorów. Na tej lekcji zaczniemy tworzyć system do losowania zwierzaków!
Celem lekcji będzie kontynuacja systemu losowania zwierzaków. Już na tej lekcji sprawdzisz jakiego zwierzaka wylosujesz. Tajemnicze jajka ze zwierzakami już czekają!
Celem lekcji będzie stworzenie tak zwanych Game Passów, czyli specjalnych przepustek za Robuxy! Specjalny VIP, podwójna kasa, a może latający dywan, w wielu grach pojawiają się przepustki na specjalne okazje dając unikatowe możliwości w rozgrywce!
Celem lekcji będzie stworzenie wielokrotnych płatności i pokazanie w jaki sposób zarabiać Robuxy za pomocą produktów deweloperskich na platformie Roblox. Robuxy to element napędowy całej platformy Roblox, za pomocą ich można ułatwić rozgrywkę graczom i sprawić, że na nasze konto wpadnie sporo Robuxów!
Celem lekcji będzie stworzenie systemu specjalnych kodów, które będą powodowały zgarnięcie nagród w twoim symulatorze. Dodatkowa kasa, specjalny zwierzak, a może dodatkowe nagrody, to wszystko możesz zyskać dzięki specjalnym kodom, które możesz w przyszłości udostępniać graczom!
Celem lekcji będzie stworzenie osiągnięcia w celu zwiększenia atrakcyjności gry. Dołączasz do nowej gry, zdobywasz unikalny przedmiot, znajdujesz ukryte przejście, a może spotykasz twórcę gry, to wszystko może być specjalnym osiągnięciem, nowe osiągnięcia = nowe cele do zdobycia!
Celem lekcji będzie zapoznanie się z popularnymi sposobami na zwiększenie ilości graczy i zastosowania popularnych technik w rozgrywce.
Celem lekcji będzie poznanie dobrych praktyk w tworzeniu gier, aby gracze wracali do twojej gry.
Celem zajęć będzie stworzenie wielkiej skrzyni na końcu świata, dodanie nowej waluty oraz stworzenie systemu dropów mających tylko procentową szansę na pojawienie się podczas zdobywania surowców. tego typu specjalna waluta może posłużyć do kupna rzadkich ulepszeń lub petów.
Celem zajęć będzie dodanie ulepszenia postaci gracza, które zwiększa wszystkie zadawane przez pety obrażenia o wskazany mnożnik. To ulepszenie zakupimy dzięki Shardom. Stworzymy też skalujący się koszt.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst