Unia Europejska

Świat Minecrafta stoi otworem. Najwyższa pora pokazać jak połączyć edukację ze światem Minecraft. Dzięki poznaniu różnych pojęć programistycznych, zasad tworzenia modów i animacji sprawimy, że rzeczy nieosiągalne w Minecrafcie będą w zasięgu naszej ręki (a konkretnie kilofa).

Harmonogram zajęć do 36 spotkań raz w tygodniu po 2 lekcje trwające 45 min


Płatność Co miesiąc, kwartał, rok


cena za lekcję od: 39,50 zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

"Przygody z programowaniem" to kurs rozwijający umiejętności zdobyte w kursie Podstawy Tworzenia Gier. Uczestnicy eksplorują świat edycji i modyfikacji gry Minecraft, korzystając z różnorodnych języków programowania. Poprzez innowacyjne metody nauczania, kurs zapewnia głębsze zrozumienie programowania oraz przyjemność z tworzenia gier. Podczas kursu poznamy przydatne narzędzia AI które wspomogą naszą pracę i naukę.

Program kursu

Rozpoczynamy całkowicie nową przygodę. Prawdopodobnie wiesz, że Minecraft jest jedną z najpopularniejszych gier na świecie, jednak czy wiesz, że podczas trwania kursu będziemy go edytować w dowolny sposób? Wspaniale prawda? Sprawdzimy się jako moderzy - twórcy modów do gier.
Musimy poruszać się jak najciszej. Słyszycie te dźwięki? Gdzieś tam za drzewami kryją się hordy zombie. Musimy się przygotować na ewentualny atak! Z pewnością przyda nam się dobra zbroja, miecz i dużo prowiantu.
Alarm! Alarm! Mamy niepokojącą wiadomość dla wszystkich żywych organizmów. Zombie znalazły sojuszników w postaci Utopców i Posuchów. Nadchodzą falami. Spróbujmy zaprojektować mechanizmy ochronne do naszej postaci.
Na zajęciach zostanie usystematyzowana wiedzą na temat zmiennych i współrzędnych. Dodatkowo zaprezentowany zostanie sposób użycia zmiennych do tworzenia zaawansowanych budowli.
Na zajęciach powtórzone zostanie pojęcie tablicy. Dodatkowo rozbudujemy powstałą arenę o mechanizm rund - fal potworów które będą atakowały naszą postać.
Na zajęciach powtórzone zostanie zagadnienie instrukcji warunkowych. Dodatkowo stworzymy program przyznający nagrody i efekty bonusowe za pokonywanie potworów.
Celem lekcji jest zapoznanie się z kategorią kształty oraz sposobu korzystania z czasu w świecie Minecraft. Korzystając z poznanych bloków stworzymy drzewo zmieniające wygląd w zależności od pory dnia w świecie Minecraft.
Celem lekcji jest przypomnienie i rozszerzenie wiadomości o konstruktorze. Dodatkowo uczestnicy zapoznani zostaną z pojęciem funkcji.
Celem lekcji jest pokazanie uczestnikom edukacyjnych możliwości platformy Minecraft Education - i to nie tylko w dziedzinie informatyki. Dodatkowo przypomniane zostaną informacje na temat agenta.
Na zajęciach zostanie stworzona arena służąca do walk PvP (gracz kontra gracz). Arena w trakcie gry będzie się zmniejszać. Dodatkowo w trakcie gry pojawią się różne utrudnienia, takie jak spadające kowadła!
W trakcie lekcji wcielimy się w archeologów poszukujących pozostałości antycznych cywilizacji! Na zajęciach nauczymy się kopiować fragmenty świata i wklejać je w inne miejsca.
Na zajęciach stworzymy grę w żywioły, w której będziemy próbowali odgadnąć jakiego żywiołu użyje agent - komputerowy bot i wybrać żywioł przeciwny.
Na lekcji dokończymy tworzenie gry w żywioły. Na zajęciach skupimy się przede wszystkim na implementacji mechanizmu rozgrywki z botem - agentem.
Celem lekcji jest powtórzenie i utrwalenie wiadomości zdobytych w trakcie dotychczasowych zajęć.
Podczas zajęć zapoznamy się ze środowiskiem MCreator i stworzymy własnego pierwszego moda! Samodzielnie zaprojektujemy Miecz Gigantów, dodamy mu niezwykłą moc i wypróbujemy w walce.
Na zajęciach przygotujemy własną zbroję z wybraną mocą, nauczymy się dodawać do niej tekstury oraz przepisy do wytwarzania przedmiotów i zaprogramujemy dodatkowe działanie zbroi. Moc ognia, wody, lodu a może innego żywiołu? Ogranicza nas tylko wyobraźnia!
Na zajęciach dodamy do Minecrafta własny surowiec na wzór żelaza, diamentu czy netherytu. Przygotujemy potrzebne receptury, a na kolejnych zajęciach dodamy i zaprogramujemy magiczne przedmioty stworzone z użyciem naszego surowca!
Na zajęciach dodamy i zaprogramujemy magiczne przedmioty stworzone z użyciem naszego surowca!
Co łączy żelaznego golema, bałwana i withera? Moby te można stworzyć budując specjalne totemy z bloków! Na zajęciach nauczymy się programować własne totemy dla innych mobów i zwierząt. Dodamy również totemy kontrolujące pogodę oraz czas (zadanie dodatkowe)
Dziś nie będziemy edytować jednego przedmiotu tylko cały świat. Zmienimy atmosferę, dodamy nowe postaci - będzie się działo. Nie wiem czy widzisz ale na horyzoncie gromadzą się czarne chmury. Ciekawe co to?
Celem lekcji jest opracowanie gry kółko i krzyżyk. Uczniowie nauczą się w jaki sposób programować logikę gier. Przygotowany zostanie tryb gry jednoosobowy(opcjonalnie) oraz dwuosobowy.
Potwory to nieodzowna część gry w Minecraft, ale dlaczego zachowują się tak, a nie inaczej? Dzisiaj przekonamy się, że zachowanie potworów można zmienić dodając do nich AI.
Zbroje, bronie, przedmioty to podstawa dla każdego z graczy Minecraft. Ale czy możemy stworzyć swoje własne przedmioty wraz z recepturami na nie? Przed wami niezwykła okazja aby odwiedzić kuźnię Steva i stworzyć własne, unikalne przedmioty.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji.
Znacie Pokemony? A co gdybyśmy mogli przenieść te milutkie stworki do świata Minecraft? Na zajęciach stworzymy własny mod zawierający między innymi potwory wzorowane na wyglądzie pokemonów, broń strzelającą pokeballami, muzykę i przedmioty dla trenerów pokemon. Kto wie, może nawet stworzymy dla naszych Pokemonów ataki specjalne!
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji.
Pora na powtórzenie i przećwiczenie zdobytych umiejętności w gigantowym modzie!
Dzisiaj Ty też zostaniesz moderem, z pomocą nauczyciela stworzysz swój własny mod, tańczące kapibary? Skibidibi bloczki? Uruchom wyobraźnie i zaplanuj swojego moda!
Czy wiesz jak działa grafika komputerowa? Jak to się dzieje że postacie w grze się poruszają? Jeżeli nie to na zajęciach wszystkiego się dowiesz. Stworzysz również swoje pierwsze animacje komputerowe.
Projektowanie gier to nie tylko ich tworzenie ale różnego rodzaju tematy związane z kreacją fabuły, grafikami 3D, animacjami. Dziś będziemy tworzyć jedną z takich animacji. Siadaj za stery komputera i stań się na chwilę reżyserem minecraftowego filmu.
Kolejny dzień zmagań z animacjami. Każda animacja zanim ujrzy światło dzienne musi być skrupulatnie sprawdzona. Dziś pracować będziemy nad detalami naszej animacji oraz nauczymy się jak ją opublikować.
Czeka nas ostatni dzień poznawania podstaw animacji komputerowej, poznamy różne sztuczne i funkcje które wykorzystamy w przyszłych projektach.
Czy latanie na smoku kresu jest możliwe? Dla nas jak najbardziej! Wyreżyserujemy dzisiaj filmy w którym będziemy podziwiać świat z grzbietu smoka!
Znacie makarene? Znacie kapibary? Muzyka, taniec i uwielbiana postać czyli przepis na film idealny.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst