Unia Europejska

Konieczna jest umiejętność obsługi myszki, pisania, czytania i liczenia w zakresie 20.

Kurs wprowadza uczestników do świata programowania i nauki podstawowych pojęć. Uczniowie mogą wykazać się umiejętnościami w środowisku Scratch i uwielbianym przez wszystkich Minecraft Education. Dzięki wkroczeniu do takich gier jak Minecraft, Fortnite, Angry Birds w nietypowy sposób przekazujemy fascynujące tematy ze świata programowania.

  • 48 spotkań raz w tygodniu po 2 lekcje trwające 45 min (przez cały rok)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)

  • Max. ilość osób (11)


cena za lekcję od: 39,50 zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Podczas kursu "Podstawy tworzenia gier" Uczestnicy poznają środowisko 3D tworzenia gier komputerowych Kodu game lab a także ćwiczą zaawansowane możliwości Scratcha. Ponadto uczestnicy eksplorują świat edycji i modyfikacji gry Minecraft, korzystając z różnorodnych języków programowania. Poprzez innowacyjne metody nauczania, kurs zapewnia głębsze zrozumienie programowania oraz przyjemność z tworzenia gier. Podczas kursu poznamy przydatne narzędzia AI, które wspomogą naszą pracę i naukę.

Program kursu

Minecraft w Scratchu? Bezproblemowo! Dołącz do misji, w której zasiądziesz za sterami własnego Crafting Table. Przesuwaj bloki, twórz i graj. Minecraftowe wrażenia gwarantowane!
Angry Birds znajdziemy nie tylko na tablecie czy w sali kinowej. Jeżeli dobrze poszukacie znajdziecie je również na naszych zajęciach. Dołącz do drużyny Angry Birds i już dziś zapoluj na niedobre świnie, których zadaniem jest przejęcie władzy nad światem.
Misja jeszcze się nie skończyła. Musimy ponownie stoczyć bój ze świnkami - tym razem jest ich jednak dużo więcej niż ostatnio.
Twórcy gier doskonale wiedzą, że umiejętność tworzenia grafiki jest kluczem do projektowania własnych gier, dlatego na lekcji zapoznamy uczniów z kategorią “Pióro” oraz stworzymy prosty edytor do malowania.
Halo! Halo! Czy mamy tu fanów matematyki na pokładzie? Jeżeli tak to łapiemy wiatr w żagle i działamy. Dziś pokażemy Wam, że matematyka nie musi być nudna i można ją wykorzystać w programowaniu na wiele sposobów. W trakcie zajęć utworzona zostanie edukacyjna animacja matematyczna pozwalająca na rozwiązywanie prostych zadań matematycznych. Pokazane zostaną działania arytmetyczne – mnożenie i dodawanie.
Kolejny sezon w Fortnite a Ty nie wiesz jak się przygotować? Wskakuj za stery Scratcha i zrób sobie trening ze zbierakiem. Wędruj po planszy i uderzaj w krytyczne punkty.Dzięki naszemu treningowi żaden Battle Royal nie będzie Ci straszny. Podczas zajęć poznamy mechanikę losowania i możliwości jej zastosowania w tworzeniu gier. Omówione zostaną również podstawowe wiadomości na temat pętli.
Bezpieczeństwo na drodze to podstawa. Musimy pomóc naszemu bohaterowi przedostać się na drugą stronę ulicy ale niestety samochody jeżdżą jak zwariowane. Popatrz w lewo, popatrz w prawo i biegnij. Na lekcji utworzona zostanie gra polegająca na przejściu postaci przez ruchliwą ulicę, unikając potrącenia przez jeżdżące samochody. Podczas tworzenia gry pokazane zostanie przesyłanie komunikatów oraz odliczanie czasu poprzez użycie stopera.
Dalszy ciąg naszej wędrówki. Prawie nam się udało ale samochodów jest coraz więcej. Dasz radę? Lekcja ma na celu dokończenie poprzedniej gry oraz podsumowanie zdobytej wiedzy poprzez samodzielne zrealizowanie zadanego przez nauczyciela projektu.
Takie nazwy jak Enderman, Creeper czy Ghast nie są Ci obce? Na dzisiejszych zajęciach przeniesiemy się do całkowicie nowego wymiaru. Dzięki platformie MakeCode będzie w stanie wniknąć do świata Minecrafta i programować go wedle własnego pomysłu. Nie czekamy - portal do Minecrafta niedługo się zamyka.
Przetrwanie pierwszej nocy jest w Minecrafcie jednym z najbardziej kluczowych momentów. Zwykle mamy do użytku jedynie podstawowe surowce żeby zbudować drewnianą chatkę. Co powiecie jednak na schron przeciwatomowy zbudowany ze skały macierzystej? Pierwszego dnia! Poznamy podstawy konstrukcji i projektowania budynków, dodawania drzwi i różnych elementów obronnych.
Parkour to jedna z najpopularniejszych rozrywek w świecie Minecrafta zaraz obok Bed Wars. Jesteście gotowi na skakanie po platformach, omijanie pułapek i duże skoki? Jeśli tak to zakładamy wygodne buty i wskakujemy na tor. Masz lęk wysokości? To nie patrz w dół. Dalsza część pozyskiwania umiejętności konstruowania elementów w świecie Minecrafta. Zajęcia przeznaczone w całości na pokonywanie toru przeszkód na wysokości.
Kolejna część przygody parkourowej. Najpierw 100 metrów biegu, potem skok w przepaść a na końcu balansowanie na linii. Dasz sobie radę? Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji.
Najwyższa pora sprawdzić jak dużo zapamiętaliśmy z całej naszej przygody. Myszka i klawiatura w dłoń - pokażmy czego się nauczyliśmy. Powtórzenie wiadomości opierać się będzie na quizie podsumowującym wiedzę uczniów. Ponadto uczniowie będą samodzielnie realizować zlecone przez nauczyciela zadania podsumowujące.
Na zajęciach wykorzystamy wszystkie poznane techniki aby skutecznie obronić osadników.
Na lekcji uczestnicy wykorzystają kategorię “Kształty” aby przygotować wybuchowe konstrukcje.
Celem lekcji będzie wykonanie projektu nawiązującego motywem do sztucznej inteligencji uczestnicy wykorzystają zdobytą wiedzę aby zaprogramować rozgrywkę.
Zajęcia przeznaczone na sprawdzenie zaawansowanych umiejętności komputera do rozpoznawania materiału video pochodzącego z kamery i odpowiedniego reagowania na nie.
Witaj w kolejnym etapie przygody. Nowe wyzwania przed nami, podróże w czasie, kolejne gry do zwiedzenia a w tym wszystkim zaawansowana nauka programowania. Szykuj się do pierwszego z wyzwań - ruszamy na wyścigi. 3....2....1..... Start!!!
Niszczycielskie drony Dr. Dooma atakują. Słyszysz te hałasy? Musimy dotrzeć do fabryki, która je produkuje i unieszkodliwić ją. Uważaj - w Dolinie Zagłady niektóre przejścia są bardzo wąskie, a drony cały czas nadlatują.
- Na tysiąc beczek rumu! Kapitan Jack ponownie atakuje! - Co robimy? Co robimy? - Stawimy mu czoła! Czy każdy jest gotowy do broni? Pora rozpocząć abordaż. Arghhhhhh!
Przedziwna struktura się pojawiła w świecie Kodu Game Lab. Musimy spróbować zbadać jej tajemnice. Spróbuj się nie zgubić w plątaninie ścieżek. Wędruj powoli - w labiryncie mogą pojawić się różne pułapki.
Już prawie jesteśmy. Ciiiiiii..... Słyszysz? To chyba słynny potwór labiryntu. Musimy przemykać jak najciszej - w przeciwnym razie skończymy jako jego kolacja.
Na pewno znasz tryb walki, w którym każdy walczy z każdym. Z pewnością uda Ci się wyeliminować wszystkich przeciwników. Musisz wybrać - strzelasz rakietami albo kulkami. Do wyboru, do koloru.
Najpierw skok, potem bieg przez 100 metrów, następnie sprawdzenie celności. Pora na tor przeszkód. Uważaj na lawiny, wrogie postaci i inne przeciwności. Każda pokonana przeszkoda to kolejny krok w drodze do zwycięstwa.
Mozart? Bach? Beethoven? Może po prostu Gigant? Sprawdź się jako muzyk i kompozytor. Muzyka klasyczna jest dla Ciebie zbyt poważna? Możesz stworzyć własną kompozycję.
W którym roku powstał Minecraft? Jak się nazywa ognisty starter z regionu Kanto w Pokemon? Jaki typ broni jest najrzadszy w Fortnite? Na te i inne pytania odpowiedz już dziś w naszym wielkim gamingowych teleturnieju
Celem zajęć będzie stworzenie interaktywnego projektu z wykorzystaniem popularnych rozszerzeń takich jak „tekst na mowę” czy „tłumacz”
Złap je wszystkie! Pikachu i startery z pierwszej generacji Pokemon - Kanto są już dostępne do złapania w Scratchu. Sprawdź swoją celność i siłę rzutu ale musisz uważać. Nie każdy Pokemon chce zostać w Pokeballu na zawsze. Pika Pika Pikachuuuuu.
Kolejny raz musimy się zmagać z mocą Pokemonów. Przypominamy, że celnie rzucony Pokeball to większe szanse na złapanie Pokemona. Który z nich jest Twoim ulubionym? Pikachu? Charmander? Squirtle? A może Bulbasaur? Spróbuj złapać któregoś z nich.
Udało nam się. Kolejna przygoda za nami. Mam nadzieję, że Ci się podobało. Ale czekaj... To jeszcze nie koniec. Przygody z Programowaniem już czekają na Ciebie. Dołącz do nas już dziś i spróbuj swoich sił w nowych miejscach. Za tydzień specjalna niespodzianka dla Ciebie - nowy świat, który wspólnie pomożemy Ci stworzyć. Kojarzysz Minecrafta? Jeśli tak to z pewnością dasz sobie radę.
Celem zajęć będzie stworzenie gry zręcznościowej dla dwóch osób. Uczestnicy wykorzystają narzędzie pisaka aby przygotować rozgrywkę.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji. Na lekcji uczestnicy skupią się na tworzeniu nowych power-up oraz przeszkód dla przeciwnika.
Celem lekcji jest tworzenie gry polegającej na dbaniu o swoje wirtualne zwierzątko - jak w popularnej w latach ‘90-’00 grze Tamagotchi. W grze opiekujemy się naszą postacią karmiąc ją, bawiąc się z nią itp. To gracz dba o podstawowe potrzeby Tamagotchi i sprząta w jego otoczeniu.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji.
10, 87 a może 54? Jaka to liczba to program, który będzie miał za zadanie odgadnąć wybraną przez nas liczbę. Celem lekcji jest zbudowanie na platformie Scratch algorytmu służącego do odgadywania liczb połączonego z interaktywnym kalkulatorem.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji. Na lekcji uczestnicy skupią się na rozszerzaniu gry oraz dodawaniu własnych elementów.
Lubisz sport? Niezależnie od twojej odpowiedzi w tym projekcie z pewnością znajdziesz coś dla siebie! Celem lekcji będzie stworzenie gry z piłką w roli głównej z wykorzystaniem czujników wideo.
Sztuczna inteligencja czasami potrafi płatać figle. Czy uda nam się obronić bohaterów naszych ulubionych gier przed złem panującym w gamingowym świecie?
Co sztuczna inteligencja wie na temat Robloxa? Na tej lekcji sprawdzimy to i zobaczymy czy jest nam w stanie pomóc w stworzeniu barwnej animacji.
Na zajęciach odbędziemy fascynująca podróż w świat nowoczesnej technologii, gdzie zobaczymy zastosowanie sztucznej inteligencji w praktyce.
Kosmiczna przygoda, w której bohaterami będziemy my sami? Lepiej zapnij pasy, ponieważ startujemy za 3… 2… 1…
Celem lekcji jest zaprogramowania agenta, który będzie podejmować decyzje na podstawie sytuacji, w której się znajduje, na wzór sztucznej inteligencji.
Zostań topowym Minecraftowym farmerem tworząc grę, w której będziemy musieli zarządzać ogromnym gospodarstwem.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji. Na lekcji uczestnicy skupią się na rozszerzaniu gry oraz dodawaniu własnych elementów.
Potrafisz dobrze skakać w Minecrafcie? Sprawdzimy to tworząc projekt zbudowany z magicznych bloków, które będą miały za zadanie wywoływać niesamowite akcje, inicjować dynamiczne pojedynki bądź też tworzyć różnorodne ekscytujące przeszkody!
Przygotuj się na niezwykłą przygodę wraz ze Stevem! Celem lekcji jest poznanie tego zaawansowanego elementu programistycznego, jakim są funkcje.
Celem zajęć jest samodzielne stworzenie projektów przez małych programistów na wybrany temat, które będą miały na celu podsumowanie wiedzy i umiejętności zdobytych podczas całego kursu, na wybranej przez siebie platformie.
Zastanawiasz się co Cię czeka na kolejnym kursie? Już dziś serwujemy przedsmak tego co dla Ciebie przygotowaliśmy - tworzenie własnych modyfikacji modów Minecrafta.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst