Unia Europejska

zajęcia raz w tygodniu trwające 2 lekcje po 45 minut 72 lekcje


Płatność miesięczna, kwartalna lub roczna


cena za lekcje od: 37,90 zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Podczas kursu "Przygody z programowaniem" Uczestnicy poznają środowisko 3D tworzenia gier komputerowych Kodu game lab a także ćwiczą zaawansowane możliwości Scratcha. Ponadto uczestnicy eksplorują świat edycji i modyfikacji gry Minecraft, korzystając z różnorodnych języków programowania. Poprzez innowacyjne metody nauczania, kurs zapewnia głębsze zrozumienie programowania oraz przyjemność z tworzenia gier. Podczas kursu poznamy przydatne narzędzia AI, które wspomogą naszą pracę i naukę.

Program kursu

Witaj w kolejnym etapie przygody. Nowe wyzwania przed nami, podróże w czasie, kolejne gry do zwiedzenia a w tym wszystkim zaawansowana nauka programowania. Szykuj się do pierwszego z wyzwań - ruszamy na wyścigi. 3....2....1..... Start!!!
Niszczycielskie drony Dr. Dooma atakują. Słyszysz te hałasy? Musimy dotrzeć do fabryki, która je produkuje i unieszkodliwić ją. Uważaj - w Dolinie Zagłady niektóre przejścia są bardzo wąskie, a drony cały czas nadlatują.
- Na tysiąc beczek rumu! Kapitan Jack ponownie atakuje! - Co robimy? Co robimy? - Stawimy mu czoła! Czy każdy jest gotowy do broni? Pora rozpocząć abordaż. Arghhhhhh!
Przedziwna struktura się pojawiła w świecie Kodu Game Lab. Musimy spróbować zbadać jej tajemnice. Spróbuj się nie zgubić w plątaninie ścieżek. Wędruj powoli - w labiryncie mogą pojawić się różne pułapki.
Już prawie jesteśmy. Ciiiiiii..... Słyszysz? To chyba słynny potwór labiryntu. Musimy przemykać jak najciszej - w przeciwnym razie skończymy jako jego kolacja.
Na pewno znasz tryb walki, w którym każdy walczy z każdym. Z pewnością uda Ci się wyeliminować wszystkich przeciwników. Musisz wybrać - strzelasz rakietami albo kulkami. Do wyboru, do koloru.
Najpierw skok, potem bieg przez 100 metrów, następnie sprawdzenie celności. Pora na tor przeszkód. Uważaj na lawiny, wrogie postaci i inne przeciwności. Każda pokonana przeszkoda to kolejny krok w drodze do zwycięstwa.
Mozart? Bach? Beethoven? Może po prostu Gigant? Sprawdź się jako muzyk i kompozytor. Muzyka klasyczna jest dla Ciebie zbyt poważna? Możesz stworzyć własną kompozycję.
W którym roku powstał Minecraft? Jak się nazywa ognisty starter z regionu Kanto w Pokemon? Jaki typ broni jest najrzadszy w Fortnite? Na te i inne pytania odpowiedz już dziś w naszym wielkim gamingowych teleturnieju
Celem zajęć jest stworzenie projektu Gigantowy Poliglota oraz zapoznanie się i poszerzenie informacji na temat rozszerzeń „Tłumacz” i „Tekst na mowę”.
Złap je wszystkie! Pikachu i startery z pierwszej generacji Pokemon - Kanto są już dostępne do złapania w Scratchu. Sprawdź swoją celność i siłę rzutu ale musisz uważać. Nie każdy Pokemon chce zostać w Pokeballu na zawsze. Pika Pika Pikachuuuuu.
Kolejny raz musimy się zmagać z mocą Pokemonów. Przypominamy, że celnie rzucony Pokeball to większe szanse na złapanie Pokemona. Który z nich jest Twoim ulubionym? Pikachu? Charmander? Squirtle? A może Bulbasaur? Spróbuj złapać któregoś z nich.
Udało nam się. Kolejna przygoda za nami. Mam nadzieję, że Ci się podobało. Ale czekaj... To jeszcze nie koniec. Przygody z Programowaniem już czekają na Ciebie. Dołącz do nas już dziś i spróbuj swoich sił w nowych miejscach. Za tydzień specjalna niespodzianka dla Ciebie - nowy świat, który wspólnie pomożemy Ci stworzyć. Kojarzysz Minecrafta? Jeśli tak to z pewnością dasz sobie radę.
Celem zajęć będzie stworzenie gry zręcznościowej dla dwóch osób. Uczestnicy wykorzystają narzędzie pisaka aby przygotować rozgrywkę.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji. Na lekcji uczestnicy skupią się na tworzeniu nowych power-up oraz przeszkód dla przeciwnika.
Celem lekcji jest tworzenie gry polegającej na dbaniu o swoje wirtualne zwierzątko - jak w popularnej w latach ‘90-’00 grze Tamagotchi. W grze opiekujemy się naszą postacią karmiąc ją, bawiąc się z nią itp. To gracz dba o podstawowe potrzeby Tamagotchi i sprząta w jego otoczeniu.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji.
Wow! Przy współpracy z Gigantem udało nam się otworzyć portal do Minecrafta. Wkrocz tam razem z nami a dowiesz się jak zaprogramować Steve’a do tego aby stał się Władcą Świata..
Rozpoczynamy całkowcie nową przygodę. Prawdopodobnie wiesz, że Minecraft jest jedną z najpopularniejszych gier na świecie, jednak czy wiesz, że podczas trwania kursu będziemy go edytować w dowolny sposób? Wspaniale prawda? Sprawdzimy się jako moderzy - twórcy modów do gier.
Musimy poruszać się jak najciszej. Słyszycie te dźwięki? Gdzieś tam za drzewami kryją się hordy zombie. Musimy się przygotować na ewentualny atak! Z pewnością przyda nam się dobra zbroja, miecz i dużo prowiantu.
Alarm! Alarm! Mamy niepokojącą wiadomość dla wszystkich żywych organizmów. Zombie znalazły sojuszników w postaci Utopców i Posuchów. Nadchodzą falami. Spróbujmy zaprojektować mechanizmy ochronne do naszej postaci.
Celem lekcji jest poznanie różnych efektów graficznych, praca z koordynatami (współrzędnymi) i nauka ich przeliczania oraz zgłębianie geometrii przestrzeni.
Jeszcze więcej przeciwników czeka na Ciebie. Ponadto obawiamy się, że ktoś wezwał jeszcze potężniejsze kreatury. Musimy być bardzo ostrożni. Przetrwaj na arenie jak najdłużej.
Katastrofa! Aquaman zwrócił się do nas o pomoc - wszystkie oceany wyschły i Aquaman potrzebuje miejsca, w którym mogłyby zamieszkać morskie stworzenia. Pomóżmy wspólnie superbohaterowi. W przyszłości, gdy będziemy potrzebowali pomocy Aquaman z pewnością się odwdzięczy.
Dotarliśmy właśnie do Chatki Wiedźmy. Na jej stole stoi wielka szklana kula. W okolicy rozbrzmiewają ciche pomrukiwania Zombie i prychnięcia Endermanów. Dziś przy pomocy szklanej kuli zajrzymy do przeszłości i przypomnimy sobie co się działo podczas całej naszej Minecraftowej przygody. Wszystko gotowe? Zaczynamy.
Moder czyli twórca modów to gracz, któremu nigdy nie ma dość nowych elementów w świecie gry. Czy Tobie również brakuje czegoś w Minecrafcie? Wspólnie dziś zrobimy Miecz Gigantów - starożytny artefakt znaleziony gdzieś na szczytach gór.
Dziś nie będziemy edytować jednego przedmiotu tylko cały świat. Zmienimy atmosferę, dodamy nowe postaci - będzie się działo. Nie wiem czy widzisz ale na horyzoncie gromadzą się czarne chmury. Ciekawe co to?
Czarne chmury zbliżają się. Za chwilę cały świat spowity zostanie przez mrok. Czy uda Ci się przeżyć?
Projektowanie gier to nie tylko ich tworzenie ale różnego rodzaju tematy związane z kreacją fabuły, grafikami 3D, animacjami. Dziś będziemy tworzyć jedną z takich animacji. Siadaj za stery komputera i stań się na chwilę reżyserem minecraftowego filmu.
Kolejny dzień zmagań z animacjami. Każda animacja zanim ujrzy światło dzienne musi być skrupulatnie sprawdzona. Dziś pracować będziemy nad detalami naszej animacji oraz nauczymy się jak ją opublikować.
Najwyższa pora wykorzystać wiedzę o animacjach i stworzyć projekt od podstaw. Zamień się w reżysera, scenarzystę, kostiumografa i dźwiękowca. Zdobądź Hollywood już dziś!
Statek przybyszów z innej planety rozbija się w dżungli. Ekipa dzielnych rekrutów z drużyny Gigantów wyrusza na misję badawczą, musi rozwiązać zagadki i odkryć tajemnicę, którą skrywa jeden z rozbitków. Czy nie zabraknie im odwagi?...
Lochy w dolinie gigantów to wyzwanie które ma na celu utrwalenie wiedzy dotyczącej obsługi agenta. Zadaniem graczy jest uwolnienie zwierząt uwięzionych w lochach przez złoczyńców. Aby tego dokonać muszą stawić czoła strażnikom broniącym dostępu do lochów. W wykonaniu zadania pomóc może jedynie agent w nim cała nadzieja.
Uczniowie na lekcji, tworzą grę w której ich zadaniem jest uniknięcie zetknięcia się z lawą. Znana gra dostarczy wielu emocji i wspomoże ducha rywalizacji. Podczas lekcji powstanie w pełni funkcjonalny system wypełniania pomieszczenia ognistą substancją. Przypomnimy również pojęcie zmiennej, stworzymy prosty czujnik i wiele innych.
Uczniowie na lekcji, tworzą grę w której ich zadaniem jest budowa areny wypełnionej wodnymi stworzeniami. Na arenie znajdują się trzy platformy każda z nich po aktywacji czujnika uaktywnia ukryte zadanie. Uczniowie wybierają się na wędkowanie, budują magiczną fontannę oraz muszą zmierzyć się z niebezpiecznym wodnym potworem.
Zastanawiasz się co Cię czeka w przyszłym roku. Już dziś serwujemy przedsmak tego co dla Ciebie przygotowaliśmy - tworzenie aplikacji na telefon. Łap smartfon w dłoń i działamy!

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst