Unia Europejska

Konieczna jest umiejętność obsługi myszki, pisania, czytania i liczenia w zakresie 20.

Pierwsza część kursu poświęcona jest wprowadzeniu do świata programowania i nauce podstawowych pojęć. Uczniowie mogą wykazać się umiejętnościami w środowisku Scratch i uwielbianym przez wszystkich Minecraft Education. Dzięki wkroczeniu do takich gier jak Minecraft, Fortnite, Angry Birds w nietypowy sposób przekazujemy fascynujące tematy ze świata programowania.

  • 1x w tygodniu - 2 x 45 minut (przez cały semestr)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)

  • Max. ilość osób (10)


płatność miesięczna od 248,00 zł

Kurs dostępny jest w następujących wariantach cenowych
(-100zł przy płatności jednorazowej):
12 spotkań - 1116zł

lub

-100zł przy płatności jednorazowej 1 388,00 zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Podstawy programowania realizowane są w języku Scratch. Jest to edukacyjny język, stworzony jako narzędzie do nauczania dzieci podstaw programowania. Umożliwia łatwe tworzenie interaktywnych historyjek, animacji, bądź gier. Programowanie odbywa się w sposób wizualny – elementy języka mają kształt puzzli, które ułożone we właściwy sposób tworzą działający program lub grę. Podczas kursu poznajemy również sposoby modyfikacji gry Minecraft Education z wykorzystaniem środowiska MakeCode. Podczas pierwszej części kursu poznajemy zastosowanie obiektów blokowych. W drugiej części wprowadzane są inne języki i platformy takie jak m.in.: KODU (tworzenie gier 3D). Po ukończeniu kursu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający uczestnictwo. KONIECZNA JEST UMIEJĘTNOŚĆ PISANIA, CZYTANIA ORAZ LICZENIA W ZAKRESIE 20.

Program kursu

Minecraft w Scratchu? Bezproblemowo! Dołącz do misji, w której zasiądziesz za sterami własnego Crafting Table. Przesuwaj bloki, twórz i graj. Minecraftowe wrażenia gwarantowane!
Angry Birds znajdziemy nie tylko na tablecie czy w sali kinowej. Jeżeli dobrze poszukacie znajdziecie je również na naszych zajęciach. Dołącz do drużyny Angry Birds i już dziś zapoluj na niedobre świnie, których zadaniem jest przejęcie władzy nad światem.
Misja jeszcze się nie skończyła. Musimy ponownie stoczyć bój ze świnkami - tym razem jest ich jednak dużo więcej niż ostatnio.
Twórcy gier doskonale wiedzą, że umiejętność tworzenia grafiki jest kluczem do projektowania własnych gier, dlatego na lekcji zapoznamy uczniów z kategorią “Pióro” oraz stworzymy prosty edytor do malowania.
Halo! Halo! Czy mamy tu fanów matematyki na pokładzie? Jeżeli tak to łapiemy wiatr w żagle i działamy. Dziś pokażemy Wam, że matematyka nie musi być nudna i można ją wykorzystać w programowaniu na wiele sposobów. W trakcie zajęć utworzona zostanie edukacyjna animacja matematyczna pozwalająca na rozwiązywanie prostych zadań matematycznych. Pokazane zostaną działania arytmetyczne – mnożenie i dodawanie.
Kolejny sezon w Fortnite a Ty nie wiesz jak się przygotować? Wskakuj za stery Scratcha i zrób sobie trening ze zbierakiem. Wędruj po planszy i uderzaj w krytyczne punkty.Dzięki naszemu treningowi żaden Battle Royal nie będzie Ci straszny. Podczas zajęć poznamy mechanikę losowania i możliwości jej zastosowania w tworzeniu gier. Omówione zostaną również podstawowe wiadomości na temat pętli.
Bezpieczeństwo na drodze to podstawa. Musimy pomóc naszemu bohaterowi przedostać się na drugą stronę ulicy ale niestety samochody jeżdżą jak zwariowane. Popatrz w lewo, popatrz w prawo i biegnij. Na lekcji utworzona zostanie gra polegająca na przejściu postaci przez ruchliwą ulicę, unikając potrącenia przez jeżdżące samochody. Podczas tworzenia gry pokazane zostanie przesyłanie komunikatów oraz odliczanie czasu poprzez użycie stopera.
Dalszy ciąg naszej wędrówki. Prawie nam się udało ale samochodów jest coraz więcej. Dasz radę? Lekcja ma na celu dokończenie poprzedniej gry oraz podsumowanie zdobytej wiedzy poprzez samodzielne zrealizowanie zadanego przez nauczyciela projektu.
Takie nazwy jak Enderman, Creeper czy Ghast nie są Ci obce? Na dzisiejszych zajęciach przeniesiemy się do całkowicie nowego wymiaru. Dzięki platformie MakeCode będzie w stanie wniknąć do świata Minecrafta i programować go wedle własnego pomysłu. Nie czekamy - portal do Minecrafta niedługo się zamyka.
Przetrwanie pierwszej nocy jest w Minecrafcie jednym z najbardziej kluczowych momentów. Zwykle mamy do użytku jedynie podstawowe surowce żeby zbudować drewnianą chatkę. Co powiecie jednak na schron przeciwatomowy zbudowany ze skały macierzystej? Pierwszego dnia! Poznamy podstawy konstrukcji i projektowania budynków, dodawania drzwi i różnych elementów obronnych.
Parkour to jedna z najpopularniejszych rozrywek w świecie Minecrafta zaraz obok Bed Wars. Jesteście gotowi na skakanie po platformach, omijanie pułapek i duże skoki? Jeśli tak to zakładamy wygodne buty i wskakujemy na tor. Masz lęk wysokości? To nie patrz w dół. Dalsza część pozyskiwania umiejętności konstruowania elementów w świecie Minecrafta. Zajęcia przeznaczone w całości na pokonywanie toru przeszkód na wysokości.
Kolejna część przygody parkourowej. Najpierw 100 metrów biegu, potem skok w przepaść a na końcu balansowanie na linii. Dasz sobie radę? Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji.
Najwyższa pora sprawdzić jak dużo zapamiętaliśmy z całej naszej przygody. Myszka i klawiatura w dłoń - pokażmy czego się nauczyliśmy. Powtórzenie wiadomości opierać się będzie na quizie podsumowującym wiedzę uczniów. Ponadto uczniowie będą samodzielnie realizować zlecone przez nauczyciela zadania podsumowujące.
Pora przejść do nowego wymiaru. Nic nie będzie już takie jak przedtem. Steve przy pomocy Scratcha otworzył portal do całkowicie nowego miejsca - Kodu Game Lab, w którym można tworzyć gry w wersji 3D. Dołącz już teraz do nowej przygody w trakcie II semestru. Zaprezentowana zostanie platforma KODU Game Lab, wykorzystywana na II semestrze oraz napisana zostanie pierwsza gra trójwymiarowa – „Zjadacz jabłek”. Uczeń zapozna się z metodami programowania ruchu postaci oraz reagowania na zdarzenia w grze.
Na zajęciach wykorzystamy wszystkie poznane techniki aby skutecznie obronić osadników.
Na lekcji uczestnicy wykorzystają kategorię “Kształty” aby przygotować wybuchowe konstrukcje.
Celem lekcji będzie wykonanie projektu nawiązującego motywem do sztucznej inteligencji uczestnicy wykorzystają zdobytą wiedzę aby zaprogramować rozgrywkę.
Zajęcia przeznaczone na sprawdzenie zaawansowanych umiejętności komputera do rozpoznawania materiału video pochodzącego z kamery i odpowiedniego reagowania na nie.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst